Är det här positivt?
Ser ett svagt streck... gör ni det?
Ser ett svagt streck... gör ni det?
Har fått tid på gyn på fredag... då jag har spiral insatt vill dom kolla om den är kvar. Ta prover.. sen bokas ny tid för att kolla så graviditeten ligger på rätt ställe
Hoppar in här.. jag fick glad gubbe på ÄL test den 9/10. Hade senaste mensen (runt) 22/9. Köpte testlagret gravtest som jag testat med nu i 3 dagar, svaga svaga streck som jag inte tror blir nå starkare =( köpte cb digital idag med veckoindikator visade gravid 1-2 veckor. Men varför blir då inte dem billiga stickorna nå starkare? Någon som vet är så orolig =( bilden e från imorse på de billiga testet.
Hoppar in här.. jag fick glad gubbe på ÄL test den 9/10. Hade senaste mensen (runt) 22/9. Köpte testlagret gravtest som jag testat med nu i 3 dagar, svaga svaga streck som jag inte tror blir nå starkare =( köpte cb digital idag med veckoindikator visade gravid 1-2 veckor. Men varför blir då inte dem billiga stickorna nå starkare? Någon som vet är så orolig =( bilden e från imorse på de billiga testet.
Okeej. Tack för svar =( var det jag misstänkte....
Definitivt positivt!
Grattis !!
Hur långt ifrån Äl var du när du på upp inlägget? :)
När du la upp inlägget ska det givetvis stå
Definitivt positivt!
Grattis !!
Hur långt ifrån Äl var du när du på upp inlägget? :)
Har fått tid på gyn på fredag... då jag har spiral insatt vill dom kolla om den är kvar. Ta prover.. sen bokas ny tid för att kolla så graviditeten ligger på rätt ställe
Skönt att få svart på vitt att du var gravid och att ditt mående inte berodde på något annat. Hoppas att besöket på gyn går bra och att allt ser bra ut trots att du hade spiral. Får man fråga vad du hade för spiral och hur du började misstänka att du var gravid trots det?