Inlägg från: Migas |Visa alla inlägg
  • Migas

Är det här positivt?

Giraffen2020 skrev 2019-10-23 10:49:14 följande:

Har fått tid på gyn på fredag... då jag har spiral insatt vill dom kolla om den är kvar. Ta prover.. sen bokas ny tid för att kolla så graviditeten ligger på rätt ställe

Skönt att få svart på vitt att du var gravid och att ditt mående inte berodde på något annat. Hoppas att besöket på gyn går bra och att allt ser bra ut trots att du hade spiral. Får man fråga vad du hade för spiral och hur du började misstänka att du var gravid trots det?
  • Migas
    BeckaBecka skrev 2019-10-24 14:00:10 följande:

Hej!! Hur tolkar ni detta? Vågar inte hoppas för mycket Tacksam för svar.

Skulle nog säga att det är positivt, men om du har råd så ta ett digitalt om någon dag för att slippa tolka resultat om du är osäker
  • Migas
    Giraffen2020 skrev 2019-10-24 13:04:47 följande:
    Jag var väldigt trött, ömmande bröstvårtor.... hittade inte trådarna från spiralen...så tänkte det var bäst kolla.
    Ok, tack för svar  
  • Migas
    BeckaBecka skrev 2019-10-24 14:52:30 följande:

Okej. Ska jag vänta någon dag med det? ????

Tror nog att du skulle få ett plus på digitalt när testet ser sådär starkt ut  Jag skulle nog vänta till mensen var sen (eller samma dag om den var beräknad) om den inte redan är det, men annars skulle jag ta ett test imorgon eller i helgen (för att få morgonurin).   
  • Migas
    BeckaBecka skrev 2019-10-24 20:28:36 följande:
    Tack så mycket. Dag 18 från Ägglossning. Tog ett clearblue nu också och det visade 1-2 veckor gravid.
    Då får jag också säga Grattis Så tråkigt att såga det innan när man inte är säker och den stämmer inte det. Hur känns det då att äntligen har plussat (med en liten sommarbebis)?   
  • Migas
    Anonym (K) skrev 2019-10-24 23:21:12 följande:

Någon som ser något på dessa?

Jag ser inget heller tyvärr. Hur tidigt testa du? 
Svar på tråden Är det här positivt?