• Svar på tråden Är det här positivt?
  • Giraffen2020
    Migas skrev 2019-10-24 11:06:55 följande:

Skönt att få svart på vitt att du var gravid och att ditt mående inte berodde på något annat. Hoppas att besöket på gyn går bra och att allt ser bra ut trots att du hade spiral. Får man fråga vad du hade för spiral och hur du började misstänka att du var gravid trots det?

Jag var väldigt trött, ömmande bröstvårtor.... hittade inte trådarna från spiralen...så tänkte det var bäst kolla.
  • Giraffen2020
    BeckaBecka skrev 2019-10-24 14:00:10 följande:

Hej!! Hur tolkar ni detta? Vågar inte hoppas för mycket Tacksam för svar.

tolkar det som positivt... Grattis!!
  • Migas

Skulle nog säga att det är positivt, men om du har råd så ta ett digitalt om någon dag för att slippa tolka resultat om du är osäker
  • Migas
    Giraffen2020 skrev 2019-10-24 13:04:47 följande:
    Jag var väldigt trött, ömmande bröstvårtor.... hittade inte trådarna från spiralen...så tänkte det var bäst kolla.
    Ok, tack för svar  
  • Migas
    BeckaBecka skrev 2019-10-24 14:52:30 följande:

Okej. Ska jag vänta någon dag med det? ????

Tror nog att du skulle få ett plus på digitalt när testet ser sådär starkt ut  Jag skulle nog vänta till mensen var sen (eller samma dag om den var beräknad) om den inte redan är det, men annars skulle jag ta ett test imorgon eller i helgen (för att få morgonurin).   
  • Em16

Ååh Grattis!!

Vilken dag från äl är du ??
  • Ketchup88
    Kajsa32 skrev 2019-10-23 20:04:51 följande:

Hoppar in här.. jag fick glad gubbe på ÄL test den 9/10. Hade senaste mensen (runt) 22/9. Köpte testlagret gravtest som jag testat med nu i 3 dagar, svaga svaga streck som jag inte tror blir nå starkare =( köpte cb digital idag med veckoindikator visade gravid 1-2 veckor. Men varför blir då inte dem billiga stickorna nå starkare? Någon som vet är så orolig =( bilden e från imorse på de billiga testet.

När jag blev gravid med dottern 2014 blev mina test inte heller starkare så jag kontaktade vårdcentralen (bodde i england då så jag kontaktade dem där) och berättade hur det stod till. De tog några blodprov och såg där att hcgn ökade men inte så mycket som det vanligtvis gör. Men det fick finfint och jag har en riktigt härlig skitunge på 4 år, snart 5 :)
  • BeckaBecka
    Em16 skrev 2019-10-24 17:57:39 följande:

Ååh Grattis!!

Vilken dag från äl är du ??

Tack så mycket. Dag 18 från Ägglossning. Tog ett clearblue nu också och det visade 1-2 veckor gravid.
  • Anonym (K)

Någon som ser något på dessa?

• Anonym (?)
    Anonym (K) skrev 2019-10-24 23:21:12 följande:

Tyvärr inte. När hade du ägglossning?
  • Migas
    BeckaBecka skrev 2019-10-24 20:28:36 följande:
    Tack så mycket. Dag 18 från Ägglossning. Tog ett clearblue nu också och det visade 1-2 veckor gravid.
    Då får jag också säga Grattis Så tråkigt att såga det innan när man inte är säker och den stämmer inte det. Hur känns det då att äntligen har plussat (med en liten sommarbebis)?   
  • Migas

Jag ser inget heller tyvärr. Hur tidigt testa du? 
  • Giraffen2020

Kan ev kanske ana nått på den översta... vars är du i cykeln? Från ÄL och BIM?
  • BeckaBecka
    Migas skrev 2019-10-25 09:06:41 följande:

Då får jag också säga Grattis Så tråkigt att såga det innan när man inte är säker och den stämmer inte det. Hur känns det då att äntligen har plussat (med en liten sommarbebis)?   

Känns helt underbart :) men fortfarande nervöst eftersom det är så tidigt!! Håller tummarna för alla andra.
Svar på tråden Är det här positivt?