Tessaloniki skrev 2019-11-11 16:18:20 följande:
Jag har vart tvärtom, såg inte alls fram emot bim för det kändes som "varför skulle det funka nu?"... Det vände typ i helgen och nu är jag nästan för positiv och nästan övertygad om att det gick vägen (vilket ju blir himla trist om det faktiskt inte funkade)! Försöker att tagga ner lite nu istället, haha!
Är himla sugen på att testa tidigt men: 1. Är livrädd för falskt positivt, och 2. Jag har för mycket att göra på jobbet och har inte råd (tidsmässigt) att ta en sjukdag om det visar sig vara negativt :/
Det är sjukt hur kroppen (och knoppen) spelar en ett spratt asså! Hade jag inte vetat bättre hade jag nästintill varit säker på att jag var gravid nu för kroppen beter sig så annorlunda!! haha. Men det är antagligen för att jag aldrig haft så här tydlig o stark äl, kroppen är inte van. Men hur länge sen är det du tog oviterellen?
Förstår din känsla fullt ut, när är bim? Går det inte för oss denna månaden kommer jag bryta ihop totalt, för jag tror verkligen på den här cykeln! Hoppas bara jag inte får neg besked precis innan vi ska iväg på en resa i december :/