• Ereya

Följas åt till plus? Oktober & anonymt!

Obalem skrev 2019-10-18 22:29:20 följande:

När vi får plus så tycker jag absolut att de skulle va skoj :D jag säger när för vi KOMMER att få de förr eller senare!! Jag är dock en till eventuellt två dagar efter dig men ändå snarlikt! Coolt

Håller tummarna att vi plussar snart <3

Jag råkade kanske testa idag, haha. Med testa tidigt på ÄL+10. Syntes en svag svag svaaaaag skugga så nu ska jag vänta tills måndag med att testa mer,så har det förhoppningsvis ökat! :)
  • Ereya
    dudetten skrev 2019-10-19 10:52:42 följande:

GRATTISSS!!!!!!!

Tack fina fina du, dock vågar jag inte ta ut något i förskott då det var så himla svagt! Kan lika gärna vara spök.... Förhoppningsvis inte :) håller tummarna för dig!!!
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-19 12:08:32 följande:

Omg GRATTIS!!!! <3 här gav jag upp lite idag... mina bröst har slutat ömma :( och vi har bestämt att vänta med test till tisdag för att slippa få negativa test allt för tidigt :/

Tack!!! Som jag skrev till dudetten, jag vågar inte ta ut nåt i förväg, det kan vara spök också. Bra att du väntar till tisdag och hoppas hoppas det blir ett plus då, ett stort fett plus. <3

Min sambo sa just till mig att jag är hans livs kärlek och jag bröt ihop (?) och både grät och skrattade, så himla blödig. :) det och mina hot flashes är nya symptom som tillkommit igår och idag, hoppas det är ett bra tecken.
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-19 12:39:45 följande:

Hoppas hoppas på ett stort och starkt plus för dig också!!!

Du är gravid (vad jag tror) klart du är känslig :D

Tack eller huuuur, jag hoppas också det! Längtar efter måndag :D ser fram emot att höra om dina resultat snart!
    dudetten skrev 2019-10-19 12:39:50 följande:

Tror inte det e spök! Än en gång, GRATTISSS!!! Jag ska göra ett test idag, har mensvärk och småblöder. Visar det neg så satsar vi på ÄL i november ???????? men det känns ändå okej ???? än så länge är det ju bara i början så än har man inte tappat modet om att bli gravid snart ????

Håller tummarna för att linjen blir starkare på måndag <3 åh nej hoppas inte det är mens! Häng på här ändå, så roligt att följa dig. Jag känner samma, visst jag försökte 1,5 år med mitt ex och nu har vi precis öppnat upp bebisverksamheten jag och min sambo så om det inte tar sig nu är det okej. Jag vet att det kan ta långe och jag tänker njuta av tiden dit, nu när jag verkligen och äntligen är tillsammans med nån som helhjärtat vill ha en liten.
  • Ereya
    Soffiproppan83 skrev 2019-10-19 15:25:05 följande:

Hej alla! Jag hoppar in här lite! Vi väntar en vecka till för att se om något test vill visa plus! Gjorde ett igår eftermiddags men visade inget. Jag har så jobbig molvärk i magen, det börjar kännas tungt nere i magen, magen är sjukt svullen så jag får gå i mjukisbyxor-vilket jag aldrig gör!

Vi försöker få till barn 4 men har så många år mellan varje barn så det känns helt nytt varje gång!

Jag vet knappt vad jag ska tro om min kropp, nått skumt är det!

Hur mår ni?

Varmt välkommen hit :) När hade du ÄL? Så roligt med en fjärde, wow :) Samma här i form av att något känns skumt, jag är inte mig själv och har en konstig känsla i kroppen... Väntar in måndag och ska testa igen då :)
  • Ereya
    Soffiproppan83 skrev 2019-10-19 17:21:55 följande:

Jag är inte säker på när jag hade äl. Tror det var helgen vid den 11 oktober, fick ont i magen då som jag brukar. Jag tog ut min spiral i början på oktober och fick mens efter det men jag hade haft mens en vecka innan.

Jag fick ännu ondare i onsdags och den molvärken har inte släppt än och jag känner på mig att något inye står rätt till i min kropp.. tänkte vänta till nästa helg o se om jag får något plus, sist (Tack vare Facebook som visar minnen) är ca 12 dagar efter vad jag tror är äl så nästa helg blir väl bra! Min man jobbar borta i veckorna och vill inte ta test utan honom.

Jag börjar må illa på kvällarna och magen ser ut som en ballong!

Jag har alltid blivit gravid direkt så jag antar att jag blivit det denna gången med!

När ska du prova ta test? Vad känner du i din kropp?

Omg lucky bastard som blir gravid fort :) Det hör man ju inte så mycket om, är så glad att höra och att det faktiskt finns "såna". Tolka mig rätt. Jag hoppas du blir det denna cykel.

Jag testade i morse och det visade något svagt men inte så starkt så jag skulle säga att jag är gravid utan möjliga tvivel. Är på ÄL+10, fick positivt test tidig morgon den 8/10. Jag var gravid första gången när jag var 19, nästan 20, och då hade jag exakt samma "känsla" i kroppen. Visshet. Jag visste direkt att jag blivit gravid och 2 veckor senare plussade jag extremt skarpt.

Jag och min sambo har precis slutat med piller vi också, i början av september, och myser varje dag så kan omöjligt ha missat ägglossningen.

Mina symptom är förutom den där jättekonstiga, annorlunda känslan i kroppen värmevallningar, väldiga hormonsvängningar, mensvärk, finnar och väldigt ont i brösten. :) Det "känns" som att jag är gravid men tänker samtidigt att man inte blir det på första försöket så försöker skjuta bort tankarna så jag inte blir besviken...
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-19 18:02:12 följande:

Alltså ja blir lite tokig här haha...

å ena sidan så tycker jag mig känna att de är en graviditet på gång men i nästa sekund så tycker jag att jag känner på tok för lite för vad som borde va! Mina bröst har nästintill slutat ömma, nu är de mer än spännande känsla som inte gör ont direkt. Molvärk har jag men inte i så stora mått. Hunörsvängningarna däremot, dom finns de gott om haha!

Trots att jag skulle hålla mig så tog jag ett smygtest och de visar såååå lite! Alltså knappt synligt och svårt att se om de är rätt färg eller inte :/ vad tror ni?

OMG JAG SER!!!!!! Vad är det där för fantastiskt test? Faaaaan nu vill jag testa igen imorgon för att se om det ökat nåt ;)
  • Ereya

Här är min från i morse, tror inte det syns nåt via FL dock.

• Ereya
    Obalem skrev 2019-10-19 18:08:26 följande:

Åh hoppas de verkligen är något!!

Fullt förståligt haha!

Jag svarar på din fråga med en viss rodnad... de är ett clearblue snabb som jag tog isär för att kunna se strecket tydligare! Hihi.

Skojar du? Cb rapid detection? Och det syns redan? Det är inte ens early! Ahhhh!!!! Du är gravid!!!! GRATTIS!!!
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-19 18:14:29 följande:

Oj nu fick du mig verkligen att hoppas på att de är sant detta!!! Ska ta early på tisdag hade vi sagt hehe så vågade inte ta de!

Jag ser på ditt också!!! Upplösningen här är kass men visst skymtas ett streck där!

Hahaha jag MED! Vill typ skrika och hoppa! Både för din skull och för min, hahahha! LÄNGTAR till måndag, ska definitivt testa igen då! Vill typ gå och kissa nu ifall det mirakulöst skulle ökat hahaha :) vad händer nu? Ska du vänta två dagar och ta då? Och ja HUR SJUKT om det verkligen tog sig!!!
Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!