• Ereya

Följas åt till plus? Oktober & anonymt!

Obalem skrev 2019-10-12 17:19:09 följande:

Haha ojdå! Eller så bara trotsar du allt och tar ett glas vin och följer med, passar på innan de är någon i magen som har andra planer :D oavsett så hoppas jag du får en trevlig kväll!

Jo hade gjort om jag inte tagit både Alvedon och Ipren för att kunna vara med en liten stund iaf ;) längtar tills nästa måndag när vi kan börja smygtesta!
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-12 20:10:54 följande:

Jaha ajdå! Jaaaa, hoppas jag kan hålla mig så länge :D

Ja det är ju då det haha! Att kunna hålla sig!
    dudetten skrev 2019-10-12 20:58:17 följande:

tack så jättemycket  det är såå svårt att tänka på annat! Imorgon är det BIM -7 här. ska man våga göra ett "testa tidigt-test"?

Ju längre du kan hålla dig ju säkrare resultat, jag hade nog väntat två extra dagar med att testa med ett tidigt =) även om det kliiiiar i fingrarna!
  • Ereya
    dudetten skrev 2019-10-12 21:41:40 följande:

ja det e sant, man borde vänta :) när ska du testa?

Vi borde göra en BIM-tråd så vi håller koll på oss själva och varandra! Så roligt att följa er andra =)

Jag ska testa nästa måndag, Äl+11. Har 15 dagars lutealfas och med testa tidigt borde det synas om det är något. =)
  • Ereya
    Onegemensamtbarn skrev 2019-10-13 10:59:54 följande:

Jag har BIM den 8/11...Lång väntan,men tänker att bättre o försöka hålla sig någon dag extra.

Hoppas hoppas det tar snart för oss alla.

Ja visst är det så! Alltid bättre att vänta in mensen och testa då om den inte kommit, men hur lätt är det =)
  • Ereya

Vi kan göra en BIM-lista också!

Skriv in ert datum och nickname på rätt ställe och dela vidare.

BIM

24/10 Ereya

• Ereya

Fortfarande massa ont i brösten!

Visst visar ägglossningstest positivt ca 12-48 timmar innan ägget faktiskt släpper?

Jag kissade inte på kvällen i måndags (7/10) utan höll mig över natten. Fick svaga resultat dagen innan (söndag 6/7). Kissade tisdag morgon direkt jag vaknade och då var det skarpt & positivt. Kände ingen typisk molvärk eller flytningar, dock har jag haft väldigt mycket sex så det var väl mest fullt av annat där inne, haha! Tisdagen var även beräknad ÄL-dag.

Testade sedan onsdag mitt på dagen och då var det svagt igen. Samma torsdag. Tror ni då jag hade ägglossning tisdag kväll till onsdag morgon? Ungefär?

Tidigare bebisförsök med mitt ex gick jag på ungefärliga dagar, flytningarna och molvärken, men då hade jag heller inte sex varje dag som nu, med min "nya" partner, som inte är så jätteny längre ;)

• Ereya
    syltburk skrev 2019-10-13 15:07:48 följande:

Jag har BIM 22/10 om jag inte missminner mig helt. Exploderar av längtan.

Relaterar!!! =) Snart kan du testa! Ja, snart och snart men... Om en vecka ca
  • Ereya
    Obalem skrev 2019-10-13 16:54:51 följande:

Ja skulle tro onsdag morgon!

Jag har också sååå ont i brösten fortfarande! Hoppas de håller i sig och visar sig vara ett positivt tecken :D

YAY samma här! Progesteronhalten i blodet stiger för att ägget ska fästa och må bra, läste jag någonstans. Det kan te sig som ont i brösten, blödande tandkött mm. Tyckte det var intressant fakta! Så nu har jag bestämt mig för att jag är gravid, så det så!
  • Ereya
    dudetten skrev 2019-10-13 17:05:27 följande:

jag känner inget. tog precis ett test som var negativt, blir nog ingen bebis denna månaden ????

Hur långt efter ÄL är du? Tappa inte hoppet, länge till BIM!
    Anonym (Nattkatt) skrev 2019-10-13 17:15:24 följande:

Hej, jag vill jättegärna vara med : ) Jag har BIM om tre dagar och är på försök 2 (fick ett tidigt missfall på första försöket) men tror inte att det blir något denna månad. Hade mkt symptom innan missfallet men den här månaden har jag inga symptom alls, däremot har jag spotting som jag alltid brukar få veckan innan mens. Så har redan börjat tänka på nästa försök men skriver upp denna månads BIM ändå så kan man ju ändra sedan.

Hoppas det blev rätt med era datum nu:

16/10 Nattkatt

20/10 Dudetten

22/10 Syltburk

24/10 Ereya

25/10 Obalem

8/11 Onegemensamtbarn

Välkommen <3 Tråkigt med missfall! Nästa gång hoppas vi på bättre tur, jag håller alla tummar jag har!
  • Ereya
    dudetten skrev 2019-10-13 21:19:10 följande:

[quote=79961046][quote-nick]Ereya skrev 2019-10-13 19:54:43 följande:[/quote-nick]Hur långt efter ÄL är du? Tappa inte hoppet, länge till BIM!Välkommen <3 Tråkigt med missfall! Nästa gång hoppas vi på bättre tur, jag håller alla tummar jag har![/

Det är bara ÄL + 6 så det har ju inte gått lång tid men har inga känningar förutom lite mensvärk ????

Vänta ett par dagar och testa igen, ägget fäster inte förrän dag 6-10 efter ägglossningen och först några dagar efter det kan man testa positivt :)
Svar på tråden Följas åt till plus? Oktober & anonymt!