Syskonförsök IVF 2019
Hoppas så att det är er tur denna gång:). Går ibland o kollar hur det går. Lycka till
Hoppas så att det är er tur denna gång:). Går ibland o kollar hur det går. Lycka till
Ok, vi fick brev från kliniken nu och vi har även två blastocyster i frysen :) Rekord för oss!
Grattis till 2 embryo I frysen, är ju kanon:). När har du testdag?
Den 1/1
Nej...Vad tråkigt. Ledsen för er skull. Hoppas att någon av de 2 ni har i frysen är er framtida bebisen.
Hoppas bara att det är ett blodkärl eller ngt. Mina bröst slutade också ömma när ägglossningssprutan var ute från kroppen men däremot blödde jag inget eller fick rosa.
Stort grattis. Kan förstå att du är orolig för de rosa flyttningarna, har det kommit mer? Som sagt rätt vanligt då slemhinnorna är sköra. Har du tagit veckogravidtest? Nu hoppas vi att det går hela vägen:)
Om det är brunt så är det gammalt blod. Ja det borde stå 2-3 veckor,, men kan stå lägre beroende på urinetdå det är så nära bara 2 veckor om du förstå vad jag menar:)
Hoppas på goda nyheter i morgon:)
Hej, hur går det? Hur mår du?
Hej, hur går det? Hur mår du?
Vad jobbigt! Så sega veckor, tiden går så sakta , tyckte jag iaf. Vilken vecka är du i?
Vad glad jag är för din skull. Vi har ju nästan varit med om samma resa. Kan föreställa mig att det känns overkligt då ni liksom vi försökte att acceptera att det " bara" blir ett barn. Vilken tur att ni bestämde att försöka en gång till:)
Hej, har tänkt på dig o undrat hur det går. Va härligt. Vi har ju liknade historia så jag känner igen mig, var väldigt mörkt ett tag. Min lille fyller 7 månader nästa vecka, har svårt att tro att det till slut gick, är så tacksam varje dag att vår store fick bli storebror.
Lady1986- hur går det för dig? Det är väl snart dags för dig ?