HejsanJenny skrev 2021-03-12 07:23:35 följande:
Gud så spännande! Förstår att det måste vara en helt annorlunda upplevelse. Förut hade man ju liksom tid att analysera och fundera över allting i mikrodetalj, haha. Försökte ni länge och aktivt? <3
Tack! Jag hoppas också det! Det tog oss ganska exakt ett år att få till majbebisen, då räknar jag från att vi aktivt mätte ägglossning osv. Sen har jag haft otur med flera missfall. Men jag känner mig pepp och glad och optimistisk! Min mens är helt regelbunden igen. Jag är lite i tankegångarna som du nämner ovan. Jag har liksom inte tid att känna efter så mycket, man bara kör. När föddes er första? Här hemma firade vi precis 10 månaders dag <3
Jaa helt annorlunda nu! Med majbebben så hade man ju som sagt järnkoll hela tiden men känns som att dena graviditeten bara kommer swisha förbi. Nä det gjorde vi inte, det var inte meningen alls att jag skulle bli gravid men så blev det ändå. Till skillnad från majbebisen som var väldigt planerad :)
Åh vad spännande!! Skönt med regelbunden mens också, underlättar ju en hel del. Min hann inte bli regelbunden:P hoppas verkligen det går smidigt för er och att ni slipper missfall nu! Hon firade också precis tio månader så blir typ exakr 18 mån emellan :)