BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej! Inte gravid än men ska försöka denna månad. Äl i slutet av veckan så vi får se om jag joinar här om 3 veckor :)
Grattis!
Hej! Följer gärna denna tråd.
Helt ny på sidan ??
Ska ta gravtest den 25:e
Är inne på vårt 2:a inseminerings försök.
Håller tummar och tår!
Och stort grattis till pluset ??
Också pussat men bf sista april. Fast känns troligare med maj.
Ja jag har en dotter på 3 år, har försökt med syskon i 2 år nu så hoppas det går vägen!
Själv?
Ja jag har en dotter på 3 år, har försökt med syskon i 2 år nu så hoppas det går vägen!
Själv?
Själv?
Grattis till plusset!
Jag hade ÄL igår enligt testerna så jag hoppas att jag hoppar in i gruppen om 2 veckor:D vore så härligt med en liten Majbebis. Har en dotter född dec 2018 alltså 8 månader nu.
Hoppar in här också! Enligt min app har jag bf 6 maj!
Hej, hoppar in här jag med:) jag plussade äl +8 alltså väldigt tidigt:) går in i vecla 5 imorgon och är beräknad 29 April men lär bli flyttad till maj skulle jag tro:)
Vi har en dotter på 2.5 år och fick tyvärr sent missfall för ca 1 år sedan, en lillebror.. så nu hoppas vi att detta går vägen.
Upptäcktes efter missfallet att jag fått hypothyreos som inte upptäckts under grav och därav missfall. Nu har kroppen äntligen ställt om i hormonnivåer och vi är gravida ????
Åh vilken härlig tråd! Hoppar även jag in då jag plussade i helgen och har bf omkring 24 April! ??