BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Grattis! Då är vi ganska lika <3 håller tummarna på att det var nån dålig räka och att du mår bättre imorgon!
Någon som är taggad på en hemlig fb grupp för oss med bf i maj? :)
Jag vill vänta tills de kritiska veckorna passerat.
Såg också att det redan fanns en. Man kan ju gå med där när man vill då istället ????
Hej!
Jag vill vara med här!!!
Bf 6/5 om det vill sig väl. Tidigt missfall (första för mig) förra månaden.
3:e barnet nu även om det känns som 1:a då mina andra är 10 och 7 år. Såååå spännande!
Såg också att det redan fanns en. Man kan ju gå med där när man vill då istället ????
Plussade idag på Bim, har inte vågat testa tidigt för att jag vill undvika tvivel/besvikelse om det inte blev något denna gång men enligt uträkning så är bf den 5/5-2020. Hoppar in i tråden då det är så spännande att följas åt flera och jag minns bitvis bara min senaste graviditet som var för mer än 11 år sen ????
Hejsan på er ! Jag hänger med i denna tråd också , bf 1 maj om allt vill sig ???????? barn sen innan , är så glad över att det blir en bebis till samt att vara med om förlossningen igen, var så häftigt !!!????
Välkomna hit alla nya :) ska försöka sätta mig och göra en BF-lista!
Hej! Jag har precis startat en hemlig Facebookgrupp för oss som försöker bli gravida där vi kan diskutera allt möjligt angående graviditet osv :) och följas åt mot plus!! Skicka meddelande till mig med namn och efternamn så kan jag bjuda in er om ni vill hänga på :)