BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
[quote=79866879][quote-nick]viljaa skrev 2019-08-30 12:42:41 följande:[/quote-nick]Förresten, har ni börjat spy än? :/[/
Jag har inte börjat spy än heller, men med sonen hade jag hypermesis gravidarum å är liiiiiivrädd att få det igen:(
Ja tydligare sträck än sådär kan det ju knappast bli! :D jag har inte börjat spy, mår inte ens illa än..
Grattis, 7/5 här med :D
Fyller 25 nästa månad, dock blir detta min tredje hihi :) hur mår du? :D
Jag mår helt okej än sålänge även om illamåendet börjar smyga sig på och jag börjar få ont i rygg och höfter redan nu konstigt nog:/ förhoppningsvis blir det inte värre än på ett tag:) har nog inte riktigt förstått att jag faktiskt ska bli mamma än, känns sjukt overkligt
Förresten, har ni börjat spy än? :/
Jag mår lite illa till & från, men inget spy än. Har heller ingen aptit, men när jag väl äter så kan jag äta som vanligt :)
Är det någon här inne som berättat för nära & kära än? Hur tänker ni kring det?
Jag mår lite illa till & från, men inget spy än. Har heller ingen aptit, men när jag väl äter så kan jag äta som vanligt :)
Är det någon här inne som berättat för nära & kära än? Hur tänker ni kring det?
Finns det någon Facebook grupp för oss med bf maj 2020?
Finns det någon Facebook grupp för oss med bf maj 2020?