• Nandez

Idol 2019

I kväll börjar Idol, fler som ska titta. Uttagningaran brukar vara en salig blandnong.

• Svar på tråden Idol 2019
  • HSOF
    Johannus skrev 2019-10-29 23:12:41 följande:

Tyckte det var någon här som jämförde Gotte med Cliff, men kanske jag läst fel.

Nå som sagt jag kommer att fortsätta att hålla tummarna för Gotte.

Ja det gjorde jämförelsen för att du såg Gotte som en vinnare, det jag ville belysa med det var det inte ens går att jämföra. De spelar i helt olika divisioner. Även om ingen är lika bra som Kläfford i år så bör man ändå ha något mer att komma med än Gotte i mina ögon.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-29 23:11:06 följande:
    Jag lyssnar inte i förväg för då blir det inte kul och titta på dem när det väl sjunger..
    Det går inte att lyssna på något i länken jag postade. Där står bara vilka låtar de ska sjunga.
  • Nandez
    Baren skrev 2019-10-29 23:16:28 följande:
    Går inte att jämföra Gotte med Cliff
    Det tycker inte jag heller.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-30 13:19:50 följande:
    Ja det gjorde jämförelsen för att du såg Gotte som en vinnare, det jag ville belysa med det var det inte ens går att jämföra. De spelar i helt olika divisioner. Även om ingen är lika bra som Kläfford i år så bör man ändå ha något mer att komma med än Gotte i mina ögon.
    Jag håller med dig.
  • Johannus
    HSOF skrev 2019-10-30 13:19:50 följande:
    Det är i slutändan vi ser vem som vinner, men däremot tror jag heller inte på Tusse som vinnare.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-10-30 14:38:33 följande:
    Det går inte att lyssna på något i länken jag postade. Där står bara vilka låtar de ska sjunga.
    Ok jag testade inte ens om det hade gått. :)
  • Johannus
    Johannus skrev 2019-10-30 17:40:18 följande:
    Det är i slutändan vi ser vem som vinner, men däremot tror jag heller inte på Tusse som vinnare.
    Och skulle det vara så att Tusse vinner då är det bara fjortisar som röstar. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-30 17:42:53 följande:
    Och skulle det vara så att Tusse vinner då är det bara fjortisar som röstar. 
    Varför skulle det vara det?

Om fjortisar röstar mycket så borde Hampus ha varit kvar.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-30 17:40:54 följande:
    Ok jag testade inte ens om det hade gått. :)
    Jag tycker att det är roligt att veta vad de ska sjunga.
Svar på tråden Idol 2019