• Nandez

Idol 2019

I kväll börjar Idol, fler som ska titta. Uttagningaran brukar vara en salig blandnong.

• Svar på tråden Idol 2019
  • Johannus
    HSOF skrev 2019-10-25 22:51:32 följande:
    Tyvärr styr Juryn vad som sker. Maddeleif är den bästa tjejen som finns kvar även om hon gjorde ett konstigt låtval ikväll.
    Tror att låtvalen gör vilka som siter säkert......OK i kväll är jag nöjd då mina sitter säkert.
  • HSOF
    Johannus skrev 2019-10-25 22:57:50 följande:

Tror att låtvalen gör vilka som siter säkert......OK i kväll är jag nöjd då mina sitter säkert.

Nä helt sjukt att Freddie som var bäst ikväll hängde löst och trist att Maddeleif fick lämna även om hon tjejen med mest potential för att bli idol 2019.

Kim klarade sig åter igen även om han var sur genom nästan hela framträdandet och Gotte är heller inte någon idol. Mer den nya Brolle kanske..
  • Johannus
    HSOF skrev 2019-10-25 23:57:25 följande:
    Nä helt sjukt att Freddie som var bäst ikväll hängde löst och trist att Maddeleif fick lämna även om hon tjejen med mest potential för att bli idol 2019.

Kim klarade sig åter igen även om han var sur genom nästan hela framträdandet och Gotte är heller inte någon idol. Mer den nya Brolle kanske..
    I mina ögon var inte Freddie bra, men att Maddelief åkte var underligt....
    Kim var inte bra i kväll dock var jag glad att han var kvar.
    Gotte gillar jag och vad som än sker så hoppas jag han går hela vägen.

Det är folket som väljer så vi kan inte göra mer än att antingen rösta eller gilla läget.
  • Bunny on speed

Freddie är aldrig minnesvärd för mig, för lite utstrålning/karisma.

Bunnies, it must be bunnies!
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-25 22:11:14 följande:
    Kim var som vanligt en nivå under de övriga. Höll på att häpna när de var så positiva till hans framträdande som i mina öron var falskt och väldigt skrikigt. Däremot verkar de inte gilla Maddeleif som fick massiv kritik och höra att hon sjöng surt. Visst hon var väl inte felfri men även om låtvalet var konstigt så var det ändå en helt okej insats.

Bäst ikväll var nog Freddie som verkligen fick till det ikväll.
    Tycker jag med
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-25 22:50:04 följande:
    Han var ju magisk. Och nu sitter han löst??
    Ja, Freddie var bra, märkligt att han hängde löst.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-25 22:44:47 följande:
    Oj du gillade Freddie ...Jag fattade inte alls hans låt....I kväll var inge så där super bra.
    Jag tyckte att Freddie var bra.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-25 22:51:32 följande:
    Tyvärr styr Juryn vad som sker. Maddeleif är den bästa tjejen som finns kvar även om hon gjorde ett konstigt låtval ikväll.
    Ja, låtvalet blev hennes fall.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-25 22:57:50 följande:
    Låtvalen betyder mycket.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-25 23:57:25 följande:

Ja, Freddie var bra.
Svar på tråden Idol 2019