• Nandez

Idol 2019

I kväll börjar Idol, fler som ska titta. Uttagningaran brukar vara en salig blandnong.

• Svar på tråden Idol 2019
  • Johannus
    Baren skrev 2019-10-26 19:50:11 följande:
    Tror Maddelief hade kunnat bli riktigt bra.

Tycker Kim eller Gotte skulle åkt.
    Varför skulle dem åkt ut.....Varför inte Tusse och Dao? ...Bara undrar?
  • Baren
    Johannus skrev 2019-10-27 01:31:09 följande:

Den enda anledningen är att jag tycker dom är sämre än dom andra.
  • HSOF
    Johannus skrev 2019-10-27 01:29:34 följande:

Håller med om att juryn inte ska ha favoriter över huvud taget för då kan dem säga nåt som alla röstare ute i landet tar efter. 

Mig berörde inte Freddies låt alls, förresten så var det inte några låtar som berörde mig i kvällens Idol.

Vi gillar så olika och jag önskar att Gotte går till final med Astrid, Kim och Christoffer.

Men det är flera veckor kvar innan final och många åker ut innan dess vare sig vi vill eller inte.

Självklart har vi olika smak men idol är ju ändå idol. Inget ont om Gitte som är en entertainer av rang som jag tidigare skrev eller Astrid som har en väldigt nischad men spännande stil. Men om de är pop-idoler? Nä de är de nog inte, fel forum för dem helt enkelt.

När det kommer till Kim så räcker han tyvärr inte till även om jag älskar rock. Han är inte helt där tyvärr. Kan inte sluta att jämföra med Erik Grönwall och Chris Kläfford där!

Christoffer har jag lite svårt för då han är lite för mycket teater apa. Det är nog det han ska hålla på med istället även om han nog egentligen besitter en väldigt bra röst.

När det kommer till Freddie så kan jag hålla med dig lite på att det är just utstrålningen och den där extra beröringsbiten som han inte helt har haft. Men tyckte han gjorde stora framsteg där nu sist. Samtidigt som han är den skickligaste vokalisten i hela startfältet. Sån grym sångare. Han behöver nog bara rätt coachning. Något har tycker vart si och sådär med i år!

Jag står fortfarande fast vid Tusse som vinnare, även om han var något blek nu sist. Men han har allt som krävs för att bli en pop-idol.
  • Magnusw32
    Johannus skrev 2019-10-27 01:30:14 följande:

Varför....?

Tycker inte han passar in och är så käck att jag kräks. Han kommer aldrig bli något annat än det han kör idag.
  • Nandez
    Baren skrev 2019-10-26 19:50:11 följande:
    Tror Maddelief hade kunnat bli riktigt bra.

Tycker Kim eller Gotte skulle åkt.
    Kim borde ha åkt ut.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-27 01:31:09 följande:
    Tycker att dom är bättre.
  • Nandez
    Baren skrev 2019-10-27 01:47:28 följande:
    Den enda anledningen är att jag tycker dom är sämre än dom andra.
    Precis som jag tycker.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-27 11:18:51 följande:
    Självklart har vi olika smak men idol är ju ändå idol. Inget ont om Gitte som är en entertainer av rang som jag tidigare skrev eller Astrid som har en väldigt nischad men spännande stil. Men om de är pop-idoler? Nä de är de nog inte, fel forum för dem helt enkelt.

När det kommer till Kim så räcker han tyvärr inte till även om jag älskar rock. Han är inte helt där tyvärr. Kan inte sluta att jämföra med Erik Grönwall och Chris Kläfford där!

Christoffer har jag lite svårt för då han är lite för mycket teater apa. Det är nog det han ska hålla på med istället även om han nog egentligen besitter en väldigt bra röst.

När det kommer till Freddie så kan jag hålla med dig lite på att det är just utstrålningen och den där extra beröringsbiten som han inte helt har haft. Men tyckte han gjorde stora framsteg där nu sist. Samtidigt som han är den skickligaste vokalisten i hela startfältet. Sån grym sångare. Han behöver nog bara rätt coachning. Något har tycker vart si och sådär med i år!

Jag står fortfarande fast vid Tusse som vinnare, även om han var något blek nu sist. Men han har allt som krävs för att bli en pop-idol.
    Precis så tycker jag med.
  • Johannus

Det blir ju olika sång val vartenda vecka har jag för mig som pop, rock, ballader, kramgoa låtar.

När det blir typ kramgoa låtar då faller nog det yngre deltagarna som Tusse och några av tjejerna.

Ballader där faller Christoffer. Freddie.

Pop och Rock kan väl alla sjunga om man valt att bli sångare.

Fortfarande så håller jag tummarna på Gotte och Astrid. 

Svar på tråden Idol 2019