RMC Malmö höst 2019
Orkar inte!!!
Nu har vi tänkt om igen. Mensen har precis slutat men orkar inte vänta på rmc så vi kommer försöka naturligt i oktober också och sedan ha kvar tiden på nordic och göra privat ett försök ivf i november.
Har ni hört något nytt?
P
P
Ja juste vi har ju samma cykel så skönt, nu har vi ju båda bokat så kanske att lite stress släpper och det sker naturligt haha! Vi ska ligga varannan dag denna cykeln och skita i natural cycles.
Ja håller helt med det är verkligen dubbla tankar. Jag är lite besviken på att jag inte är mer positiv utan jag är så himla ledsen bara!
Ja vi kan prata väldigt öppet men nu är det så nytt för dem bara v 3-4 så de vill ju att vi ska matcha och det vill ju vi med men det blir nästan extra press på att lyckas nu och det är det sista jag behöver.
Jag tror inte man förstår hur vi känner om man inte är i situationen själv och förklarar jag så känns det som jag förminskar deras lycka med vår olycka om du förstår?
Så jävla svårt - jag tror jag ska säga till dem att vi inte pratar om oss met utan fokuserar på deras lycla och graviditet. Vet inte vad som är rätt vad hade du gjort?
Fy fan vad surt med timingen MEN inte säkert ni missar eller? Ha alla datum med resor och exam med er så ni kan kolla på det med läkaren!
Så spännande att följa :) hoppas inte de har långa köer nu!
Ja verkligen värsta perioden. Natural cyclesvar inte detekterat ÄL än men antinge ntis eller onsdags. Så vet ju att ägget inte fäst om det skulle gått vägen men går ju ändå och känner efter! Haha
Ligger vaken nu och inbillar mig att brösten värker hahah!
Hur går det för er? Det närmar sig er tid väl?
O
Åå, men hoppashoppas att det kan vara vår tur! Amen visst är det svårt, jag ar en massa symtom som känns som det är samma vis mens och graviditet. Så jag litar inte på mina symptom, de mesta kan vara hitte-på ändå, haha! Typ att jag inbillar mig, känt att man inte vågar ta sin egen kropp på allvar.
Men är du taggad för sprutstart då, hur är känslorna? Förstår att det klart är blandade?
Jag ska ha mens dem 5, (haha), sjukt nära!!
Ja, lovar att skriva på onsdag :D
O
Herregud jag är gravid :)))))
Jag dör :) så lycklig! Tog ett test precis är bortrest och vill berätta för min man när jag kommer hem!
Så. CHOCKAD!!!!!
Alla symptom var detsamma enda skillnaden var att det ömma i brösten försvann häromdagen och kom tillbaka efter en dag och sen kräktes jag helt spontant en gång skit konstigt!
Hoppas bara det går hela vägen nu!!!!
Jag tänker så på dig och håller alla mina tummar att november är din månad också <3
[quote=80010565][quote-nick]Snurre skrev 2019-11-04 19:06:05 följande:[/quote-nick]Åå wow, stort grattis och all all all lycka till!!!![/
Tusen tack känns så overkligt!
Hur Hr det gått för er i veckan? Har du börjat med sprutorna?