RMC Malmö höst 2019
Åå men ja, jag gjorde en ÄL-spolning tidigt i våras - tyckte inte heller att det gjorde ont, var ju inte värre eller kändes annorlunda än en vanlig gynundersökning. Läste också en massa skräckhistorier så var så glad att det inte gjorde ont, haha!! Skönt att det gick bra för sig också och så kul att vi är tätt, jag känner som du - ska försöka vara lugnare denna månad...försöka, haha!! När har du bim? Ja grattis till oss och jag håller alla tummar för oss bägge två!
Inte hört nått nytt om mannen, vad denna helt galet positiva utveckling beror på? Tänker att de bör börja forska på honom, haha!!?
Jag har bim 9 okt när har du? Ja så roligt känns så skönt att ha någon att ?prata? med utöver sin partner som fattat exakt hur det är och känns!
Nej läkaren som gjorde min äggledarspolning skickade iväg en remiss för statlig ivf just in case så då tar det max 3 mån att komma på besök och sen ytterligare 3 mån för start behandling beroende på köer sedan försöker vi naturligt under tiden och vill vi inte vänta gör vi privat.
Ja ellerhur vi berättade om alla vitaminer etc så de kan föra vidare haha!
Hon har aldrig sett sån skillnad på prover innan. Man börjar ju undra om de mixat ihop spermaproverna haha!