mariagejan skrev 2019-09-28 13:46:29 följande:
Åh så spännande!!! Kommer kännas som en evighet till 8 haha!
Jag har inga känningar än men brukar komma exakt en vecka innan genom att jag får SÅ ont i brösten sen försvinner det två dagar innan mens.
Åh så jobbigt fattar helt i min trapp är bara nyfödda småbarn förutom vi och ett äldre par haha!
Idag känner jag mig stark så denna månad ska jag försöka njuta och inte testa mig, kommer säkert inte kunna hålla mig men tänker ibland att när vi sen har barn om man kommer ångra sig att man varit så besatt och inte levt mer. Men det är ju så svårt att styra sina känslor!
Ja ellerhur vi alla gör ju fel! :) är säkert vanligare än man tror!
mm, hopplöst med grannar. Nu får jag inte lugn och ro ens i mitt eget kök, ser rätt ut på gatan mot deras uppfart där vagnen och bilbarnstol passerar precis hela tiden..funderar över hur mycket man egentligen kan vara ute och gå.. haha..
Men skönt att känna sig stark, hoppas känslan får bestå! Tror som du, att man kommer önka att man vore lite mer avslappnad. Men frågan är ju när om man väl blir gravid om man kommer kunna slappna av, eller rädslorna bara byts ut mot nya..
Jag tror att jag kommer testa till helgen, den 8de är på tisdag så borde kanske synas.. usch så dumt..