Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Tycker nästan att CD 22 ser starkast ut ????
När tror ni ÄG var? I första cirkeln kring CD 14 eller andra cirkel CD 22? Kan tillägga att mina ägglossningstest ser absolut inte ut såhär annars, brukar ha en fin och tydlig stegring med en peak på CD 17-19 och hela cykeln brukar vara mellan 32-35 dagar.
Har tagit gravtest men det är negativt, vilket inte är så konstigt för även om ägglossning var i första cirkeln så är det bara ÄL +8.
Min tolkning skulle lyda att kroppen försökte ägglossa vid första peaken du hade. Positivt äl test garanterar inte ägglossning så kanske blev det ingen då?
Nästa peak vid dag 22 kanske är kroppens andra försök? Om det blir svagt efter nu i dagarna skulle jag gissa på äggsläpp nu senaste
Det låter som en väldigt rimlig förklaring :) Då blir det var att avvakta två veckor till då, suck.. Trodde att bim var runt hörnet :P
Alla ???? är chockade gubbar haha
Clearblue advanced visar fast glad gubbe (ej blinkande). Teatlagrets ej 100%.. enligt appar ska ägglossning inte ske förrän 1vecka. Ej koll på cykel ännu efter uttag av spiral, är på cd12 (31).. Ska man lita på äl-testerna trots att det är så pass tidigt i cykeln?
Tjejer kan ni hjälpa mig?? Är detta ägglossningstest negativt ??
Tjejer kan ni hjälpa mig?? Är detta ägglossningstest negativt ??