Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Ja det har jag, är inte gravid (tyvärr)
Har har mailat baby plan och berättat om problemet. Har aldrig tidigare haft positivt i mer än två dagar förut, känns väldigt märkligt.
Stackars sambon, snart ramlar nog snoppen av!
Men det verkar som att fler i denna gruppen har problem med baby plan?
Jotack. Skriv gärna vad de svarar sen.
Jag borde ha äl om ca en vecka. Men inte enligt testerna och vad appen kan läsa av dom. Suck.
Jäkla skräp test! Lovar att jag ska skriva vad jag får för svar.
Som tur är känner jag min ägglossning ganska tydligt, så skulle gissa på att den va igår eller idag. Man kan se att testet idag är aningen svagare så det stämmer nog. Förhoppningsvis.... (nedersta är det nyaste)
7 dagar nu då.......
Är det ens möjligt att ha peak så tidigt cykeln?
Eller kan det vara att det är för nära förra mensen som de är starka och nu börjat gå ner till att bli svagare, för at sedan bli starka igen? Hmm.
Är det ens möjligt att ha peak så tidigt cykeln?
Eller kan det vara att det är för nära förra mensen som de är starka och nu börjat gå ner till att bli svagare, för at sedan bli starka igen? Hmm.
Ser att många haft problem med babyplan ägglossnings test! Jag har alltid använt dem och aldrig haft problem men nu denna månaden har jag haft problem med dem så kan vara så att de blev något fel med senaste tillverkningen? :O har haft starka test flera dagar i rad men inte positiva.
Jag skulle nog säga att strecket den 7/12 ser starkast ut och håller tummarna att det var ägglossning för dig då :)