Vi som vill snacka ägglossningstester. Svaga/starka ?
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Hej
Tänkte vi kunde ha en tråd för äl-tester.
Där man kan dela sina test för input eller man vill dela sina stegringar för dem som är nya på Äl-testet.
Haha ja de e sant. Men blev så besviken när cb testet var negativt. Man tappar ju hoppet för en stund, men kan ju också vara för tidigt.
Hjäääälp!
Idag är det väl väldigt positivt?? Teststrecket är till och med starkare än kontrollstrecket idag!
Haft mycket vattniga flytningar idag så det kan väl stämma med testet?
Skumt, var säker på att det skedde på CD 18 haha...
Alltså hur tänker ni - att ägget lossar från 24-36 timmar (vissa skriver 24-48 timmar men förstått att 24-36 är det vanligaste) efter första positiva ägglossningstestet eller efter "peaken" (dvs när teststrecket är starkare än kontrollinjen?)
Fick positivt på clearblue advanced (dvs en fast gubbe) torsdagsmorgon (cykeldag 13). Dock inte positivt på vanliga ägglossningsstickan då, vid lunch var det nästan positivt och på kvällen var teststrecket och kontrollstrecket lika starka. Så ägglossning på fredagkväll (cd 14) tänkte jag då vilket skulle vara 36 timmar efter positivt på cb och 24 timmar efter positivt på stickan
Cykeldag 14 (fredag) var teststrecket dock starkare än kontrollstrecket vilket min app nu markerat som "peak" och har därmed ändrat min ägglossning till idag (cd 15)..
Hade sex cd 12, 13, 14 och nu orkar jag inte mer känner jag, haha (men om ägglossning nu sker idag så "borde" man väl kanske)..........
När jag fick missfall sa sjukvården att man kunde blöda men att blodet skulle vara utan koagler. För att det kunde ta tid för vissa innan kroppen förstog att den var gravid. HOPPAS att allt går vägen med er graviditet <3
Tyvärr kan man inte bara gå på det. Jag fick mf i vecka 6 o vlöde brunt tunt, sen röd o tunt i två dagar. Blödde allt som allt i fyra dagar, inte några klumpar alls :/
Hade starka utslag på äl-test på julafton.
Har tagit gravtest och de visar svagt positivt. Tog ett äl test för sist när jag var gravid så visade dom testerna positivt också. Någon som varit med om samma? Tog detta äl-test precis.
Är nämligen nojig att mina gravtester e luriga.
Har tagit gravtest och de visar svagt positivt. Tog ett äl test för sist när jag var gravid så visade dom testerna positivt också. Någon som varit med om samma? Tog detta äl-test precis.
Hjäääälp!
Idag är det väl väldigt positivt?? Teststrecket är till och med starkare än kontrollstrecket idag!
Haft mycket vattniga flytningar idag så det kan väl stämma med testet?
Skumt, var säker på att det skedde på CD 18 haha...
Snacka om chock... Men e förberedd på att d e ett missfall. Har ingen annan förklaring till att blöda o pos gravtest. Tiden får utvisa.