• mimiii

BIM september 2019

Jag tänkte starta en tråd för BIM september!

BIM SEPTEMBER 2019

5e: mimiii

• Svar på tråden BIM september 2019
  • yasmir
    FruA2019 skrev 2019-09-26 20:37:38 följande:

Syns skitdåligt på bilden tydligen när man laddat upp den märkte jag nu. >.< det finns dock ett streck.. x)

Jag ser ! :)
  • Bettan84
    FruA2019 skrev 2019-09-26 20:37:38 följande:

Syns skitdåligt på bilden tydligen när man laddat upp den märkte jag nu. >.< det finns dock ett streck.. x)

Jag ser också ett streck!! Vänta 1 dag till och testa igen så kommer det bli starkare ska du se
  • Zandylina

Strecket på gravtest svagare idag samt tempdipp och blödningen verkar öka lite.. misstänker missfall på gång..

Hoppas inte men är ju inget gott tecken precis.

Återkommer om det blir ändrat annars lycka till ni andra.

• yasmir

Så konstigt. Fick svagt positivt i onsdags på testa tidigt test. Samma i torsdags. Igår fick jag svagt positivt på vanligt cb plus. Imorse ser jag absolut inget alls på testa tidigt. Vet att det inte direkt gått så många dagar sen jag testade första gången men borde väl fått ett synligare streck idag? Har bim på tisdag.

Någon som varit med om liknande?

• Zandylina
    yasmir skrev 2019-09-28 13:57:13 följande:

Så konstigt. Fick svagt positivt i onsdags på testa tidigt test. Samma i torsdags. Igår fick jag svagt positivt på vanligt cb plus. Imorse ser jag absolut inget alls på testa tidigt. Vet att det inte direkt gått så många dagar sen jag testade första gången men borde väl fått ett synligare streck idag? Har bim på tisdag.

Någon som varit med om liknande?

Jag går igenom samma just nu dock e jag efter BIM men haft svaga test å i morse vart jag orolig då strecket var jättesvagt igen samt tempdipp å har spottings Men nåra timmar senare fick jag starkare sträck på stickan igen så morgonurin funkar inte för mig utan fick ta runt lunchtid.. så avvakta å ta ett nytt senare... jag trodde missfall på g för mig men hoppet lite uppe igen eftrsom starkare test igen.
  • larssonc

Alltså jag håller på att bli galen. Hög temp, inga mellanblödningar och inget plus. Bim imorgon. Någon som varit med om att no fått sent plus? Jag vill så gärna tro att jag är gravid när jag varit utan mellanblödningar (bara hänt när jag varit gravid) men alla tester blir negativa.. känner mig så nere:(

• Zandylina
    larssonc skrev 2019-09-28 15:35:09 följande:

Alltså jag håller på att bli galen. Hög temp, inga mellanblödningar och inget plus. Bim imorgon. Någon som varit med om att no fått sent plus? Jag vill så gärna tro att jag är gravid när jag varit utan mellanblödningar (bara hänt när jag varit gravid) men alla tester blir negativa.. känner mig så nere:(

Bara försök ta det lugnt det finns dem som plussar sent jag plussade först efter BIM har fortfarande plus men orolig då jag fått blödning å börjat få ont i magen..
  • larssonc
    Zandylina skrev 2019-09-28 15:38:17 följande:

Bara försök ta det lugnt det finns dem som plussar sent jag plussade först efter BIM har fortfarande plus men orolig då jag fått blödning å börjat få ont i magen..

Så svårt att slappna av. Har svårt att bli gravid och blev så hoppfull nu när jag inte haft mellanblödningar. I mina två tidigare graviditeter plussade jag på äl+12 bim -4 så mycket tidigare en nu. Ger en känsla av att hoppet borde vara ute :( åh jag håller tummarna för att blödningen stannar av <3
  • Zandylina
    larssonc skrev 2019-09-28 15:47:53 följande:

Så svårt att slappna av. Har svårt att bli gravid och blev så hoppfull nu när jag inte haft mellanblödningar. I mina två tidigare graviditeter plussade jag på äl+12 bim -4 så mycket tidigare en nu. Ger en känsla av att hoppet borde vara ute :( åh jag håller tummarna för att blödningen stannar av <3

Jag förstår dig vi har försökt i snart 2 år med MA och MF under tiden å massa misslyckanden så var jätteglad åt plusset.. men vet ej hur kommer gå blödningen å värken värkar öka så...

hoppas det går bra för dig håller tummarna!
  • larssonc
    Zandylina skrev 2019-09-28 15:57:01 följande:

Jag förstår dig vi har försökt i snart 2 år med MA och MF under tiden å massa misslyckanden så var jätteglad åt plusset.. men vet ej hur kommer gå blödningen å värken värkar öka så...

hoppas det går bra för dig håller tummarna!

usch förstår dig, hoppas verkligen den avtar ändå. Vi fick ett sent ma i vecka 20 i mars så vet hur tungt allt det är :( håller tummarna för oss båda!
Svar på tråden BIM september 2019