BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Syns skitdåligt på bilden tydligen när man laddat upp den märkte jag nu. >.< det finns dock ett streck.. x)
Syns skitdåligt på bilden tydligen när man laddat upp den märkte jag nu. >.< det finns dock ett streck.. x)
Strecket på gravtest svagare idag samt tempdipp och blödningen verkar öka lite.. misstänker missfall på gång..
Hoppas inte men är ju inget gott tecken precis.
Återkommer om det blir ändrat annars lycka till ni andra.
Så konstigt. Fick svagt positivt i onsdags på testa tidigt test. Samma i torsdags. Igår fick jag svagt positivt på vanligt cb plus. Imorse ser jag absolut inget alls på testa tidigt. Vet att det inte direkt gått så många dagar sen jag testade första gången men borde väl fått ett synligare streck idag? Har bim på tisdag.
Någon som varit med om liknande?
Så konstigt. Fick svagt positivt i onsdags på testa tidigt test. Samma i torsdags. Igår fick jag svagt positivt på vanligt cb plus. Imorse ser jag absolut inget alls på testa tidigt. Vet att det inte direkt gått så många dagar sen jag testade första gången men borde väl fått ett synligare streck idag? Har bim på tisdag.
Någon som varit med om liknande?
Alltså jag håller på att bli galen. Hög temp, inga mellanblödningar och inget plus. Bim imorgon. Någon som varit med om att no fått sent plus? Jag vill så gärna tro att jag är gravid när jag varit utan mellanblödningar (bara hänt när jag varit gravid) men alla tester blir negativa.. känner mig så nere:(
Alltså jag håller på att bli galen. Hög temp, inga mellanblödningar och inget plus. Bim imorgon. Någon som varit med om att no fått sent plus? Jag vill så gärna tro att jag är gravid när jag varit utan mellanblödningar (bara hänt när jag varit gravid) men alla tester blir negativa.. känner mig så nere:(
Bara försök ta det lugnt det finns dem som plussar sent jag plussade först efter BIM har fortfarande plus men orolig då jag fått blödning å börjat få ont i magen..
Så svårt att slappna av. Har svårt att bli gravid och blev så hoppfull nu när jag inte haft mellanblödningar. I mina två tidigare graviditeter plussade jag på äl+12 bim -4 så mycket tidigare en nu. Ger en känsla av att hoppet borde vara ute :( åh jag håller tummarna för att blödningen stannar av <3
Jag förstår dig vi har försökt i snart 2 år med MA och MF under tiden å massa misslyckanden så var jätteglad åt plusset.. men vet ej hur kommer gå blödningen å värken värkar öka så...
hoppas det går bra för dig håller tummarna!