BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Äntligen fick jag positivt ägglossningstest. En fast glad gubbe. Och så kom hoppet tillbaka igen!! Hoppas hoppas hoppas hoppas det går bra denna gången och blir en liten maj bebis <3 bim borde bli i början på september nu när både förra mensen och denna ägglossning blev sen. Runt 4/9 vet vi hur detta försök slutade. Kom igen nu försök nr 13 !!
Äntligen fick jag positivt ägglossningstest. En fast glad gubbe. Och så kom hoppet tillbaka igen!! Hoppas hoppas hoppas hoppas det går bra denna gången och blir en liten maj bebis <3 bim borde bli i början på september nu när både förra mensen och denna ägglossning blev sen. Runt 4/9 vet vi hur detta försök slutade. Kom igen nu försök nr 13 !!
Min status: jag går runt och oroar mig att ägglossningen kommer när mannen är bortrest. Förra månaden uteblev äl. Orkar inte med en till månad där noll chans finns... Räknar dagar, tittar på gamla tempkurvor, analyserar, och håller på att bli lite smått tokig.... haha. Har nog kommit fram till att äl mest sannolikt borde infalla när mannen är hemma. Jag kan ju ändå inte påverka det, så dumt att oroa sig ^^
Min status: jag går runt och oroar mig att ägglossningen kommer när mannen är bortrest. Förra månaden uteblev äl. Orkar inte med en till månad där noll chans finns... Räknar dagar, tittar på gamla tempkurvor, analyserar, och håller på att bli lite smått tokig.... haha. Har nog kommit fram till att äl mest sannolikt borde infalla när mannen är hemma. Jag kan ju ändå inte påverka det, så dumt att oroa sig ^^
Hej!
Hoppar in här från augustitråden då jag fick mens idag. Har BIM 18/9. Lägger till mig själv på listan
1/9: NathalieBjorklund, AnneP
2/9: 10oktober
3/9: Theresesvea, Idas123, AndraSladdis
4/9: Sofiakarin, Myrkryper
5/9: mimiii, MsPinnipeds, Phoworray, Siggy
6/9: Michibell, Zyprexa
7/9: Längtande95, Idapidan
8/9: Lylls
9/9: Honungsvatten, Kattunge15, Tidiih
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab
11/9: ketchup88
13/9: Cachy
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi
16/9: lindamjonsson, Nicciz, Bettan84
18/9: awi
19/9: GrönTröja
23/9: SamiraBudva
Så frustrerande! Men tänk på att sperma kan överleva flera dagar efter sex!
Hej allihopa! Jag hoppar in här. Jag och min sambo är inne på 3e försöket på ett syskon till vår 2åring (förra gången tog det 6-7försök så vet att det kan ta tid...) Vi längtar verkligen nu, speciellt när många i vår närhet är gravida/har nyfödda. Oregelbunden mens, den här månaden testar vi CB advanced digitala ÄL-tester och äter Bisolvon så hoppas nu! BIM runt 5/9
Hej!
Hoppar gärna på denna tråden. Är inne på andra månaden i försök att bli gravid med första barnet. Enl beräkning ska äl vara idag eller imorgon, inget positivt äl-test än. Ska bli spännande att dela denna resa med fler försökande :)
Lägg gärna till mig i listan, bim troligtvis 5/9 :)