BIM september 2019
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Jag tänkte starta en tråd för BIM september!
BIM SEPTEMBER 2019
5e: mimiii
Hej! Mensen kom idag:( så hoppar in här från augusti-tråden. BIM borde bli kring 14/9. Lycka till alla
Hej på er!
Hoppar över hit från augusti-tråden då jag fick min mens idag.
Kul med igenkända namn :) men tråkigt också mest att ni behövde hoppa till nästa bim tråd och inte bf tråd. Får hålla tummarna att detta blir vår månad trots allt :)
Hopade över hit från augustitråden.
Vårat 8e försök till syskon.
Man börjar verkligen känna sig otålig, skönt iaf att det varit sommar och semester så man tänkt på annat för det mesta. Men nu kommer ju hösten och tråkigt väder så nu kommer man gå runt och analysera igen..
Men hoppet är det sista som lämnar en.
Håller tummarna för alla denna månaden!
BIM SEPTEMBER
1/9: NathalieBjorklund
2/9: 10oktober
3/9: Theresesvea, Idas123, AndraSladdis
4/9: Sofiakarin, Myrkryper
5/9: mimiii, MsPinnipeds, Phoworray, Siggy
6/9: Michibell, Zyprexa
7/9: Längtande95, Idapidan
8/9: Lylls
9/9: Honungsvatten, Kattunge15, Tidiih
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab
11/9: ketchup88
13/9: Cachy
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85
16/9: lindamjonsson, Nicciz
Hoppar in i septembertråden också :) Denna gången kommer jag vänta till åtminstone BIM +6 med att testa.
BIM SEPTEMBER
1/9: NathalieBjorklund
2/9: 10oktober
3/9: Theresesvea, Idas123, AndraSladdis
4/9: Sofiakarin, Myrkryper
5/9: mimiii, MsPinnipeds, Phoworray, Siggy
6/9: Michibell, Zyprexa
7/9: Längtande95, Idapidan
8/9: Lylls
9/9: Honungsvatten, Kattunge15, Tidiih
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91, boshab
11/9: ketchup88
13/9: Cachy
14/9: cilia81, Nextchapter, Annali85, JeSuisMoi
16/9: lindamjonsson, Nicciz
Hej!
Ja precis! Kul men ändå inte liksom med igenkända namn :) Jag hade dock förväntat mig att mensen skulle komma denna ggn då första försöket inte kunde bli helhjärtat pga av semester o knepiga sovplatser mm. Nen man har ju alltid ett litet hopp när man några dagar känner lite symtom man aldrig känt innan, men kroppen kan ju lura en massa också.
Denna ggn blir ett mer riktigt försök :) dock har jag inga ÄL-tester mm utan kör efter appen p-Tracker när den säger att jag har min fertila vecka etc. Hoppas på de, annars så kanske jag köper nån fertilitetsmonitor eller liknande nästa ggn :)
Lycka till allihop, skall bli kul att följas åt!
Det var som hos mig då. Hade inga förhoppningar alls att det skulle ta sig på första försöket så var inte så förvånad eller besviken.
Jag har också P-tracker, den är förvånande bra för att vada gratis. Stämmer väldigt bra hittills speciellt efter att den lärt känna ens cyklar.
Min äl är lite knepig nu dock så den har hoppar mellan dag 10,14 och 16. Så därför kör jag äl test för att vara säker. Men oftast verkar de vara dag 15 normalt. Vågar inte chansa :D
Fick mens så jag hoppar in här då med ägglossning runt 10 september och BIM 23 september!
Kul med igenkända namn :) men tråkigt också mest att ni behövde hoppa till nästa bim tråd och inte bf tråd. Får hålla tummarna att detta blir vår månad trots allt :)
Hur långa är egentligen dessa dagar före ÄL... ?
Är rädd för att jag stressar så mycket med tester och tempning denna månad att ÄL uteblir av den anledningen .