BIM september 2019
Hoppar in jag med! Ett försök till andra barnet, andra försöket! (Om det nu gick att förstå...). ÄL kring 24/8, BIM 3/9.
Hoppar in jag med! Ett försök till andra barnet, andra försöket! (Om det nu gick att förstå...). ÄL kring 24/8, BIM 3/9.
Lägger till mig på listan! Hoppas det blir massor med plus denna månad.
BIM SEPTEMBER
3/9: Theresesvea, Idas123, AndraSladdis
4/9: Sofiakarin, Myrkryper
5/9: mimiii, MsPinnipeds, Phoworray, Siggy
6/9: Michibell, Zyprexa
7/9: Längtande95, Idapidan
8/9: Lylls
9/9: Honungsvatten, Kattunge15, Tidiih
10/9: Förstabarnet123, fladdriga svansen, Bambi91
11/9: ketchup88
14/9: cilia81
16/9: lindamjonsson, Nicciz
Hur långa är egentligen dessa dagar före ÄL... ?
Är rädd för att jag stressar så mycket med tester och tempning denna månad att ÄL uteblir av den anledningen .
Jaha, BIM närmar sig för AndraSladdis 3/9, medan symptomen avtar. Känner redan att det kanske inte har tagit sig nu heller. Och så missar jag faktiskt ÄL nästa månad. Kan någon peppa mig lite, snälla?
Oj! Brukar du köra med ÄL-test och brukar du se en stegring? Eller menar du att du testar grav tidigt med ÄL-test?
Själv hade jag glad gubbe på CB men det finns en annan sak som kan försvåra, så jag försöker ha tålamod med att bli gravid. Det är svårt, dock! Man vill så gärna.
Idag är jag på äl+9 så imorgon kommer dagen jag plussade min förra graviditet. Vet inte om jag vågar ta ett test dock. Jag har ju haft en känsla sen äl+5 att jag är gravid, men har i princip inga symtom. Lite ömmande bröst men annars bara saker som jag har vid pms också. Mitt tydligaste tecken är annars molvärk, men har ingen alls nu vilket gör att jag såklart tror att det inte lyckats. Haha man blir ju helt galen av att göra barn ;)
Ett syskon. Ni då?
Ja, jag vet det är svårt. Detta är vårt andra försök, och förra cykeln började jag testa redan innan ägget ens hade kunnat fästa, förstod jag sen (på ÄL+4 ) .
Ni som varit gravida/plussat tidigare, hur långt innan/efter bim fick ni ert plus?
Nu börjar det närma sig bim för några av oss, någon som har vågat ta ett test?
Själv väntar jag spänt... bim -3 men har lovat mig själv att vänta till bim
Har BIM 3/9, men hade sen ÄL denna månad, så jag är bara på ÄL+4.
Inga testplaner här, ägget har ju garanterat inte fäst än! Tror jag testar först på BIM (ÄL+9). Dock inte helt säker om jag orkar vänta!