• Anonym (Jojjo)

Lvu

Va ska jag göra då

Pierott skrev 2019-08-04 19:20:54 följande:

Då är det nog pappan beslutet hänger på och sålänge du fortsätter vara ihop med honom kommer dom inte ge dig vårdnaden tillbaka.

• Anonym (Jojjo)

Nej det har dom inte sagt

Anonym (Va?) skrev 2019-08-04 19:24:07 följande:

Du måste göra slut med din pojkvän. Har inte soc varnat dig för att de tänkte omhänderta erat barn ifall du inte lämnade pappan?

• Anonym (Jojjo)

Han är inte rörlig så han kan trilla ner

Pope Joan II skrev 2019-08-04 19:23:10 följande:

Vad har du för tankar om och uppfattning kring vad som kan hända med er son om du och pappan inte har en hand på honom medan han ligger på skötbordet? Vad kan det få för konsekvenser om ni glömmer att göra det?

• Anonym (Jojjo)

Tycker ni soc har gjort rätt?

• Anonym (Jojjo)

Bm sa till mig att hon brukar skriva till soc till alla så hon ljög på mig o hon förklara inte ety skit varför hon anmälde mig bara kom ett papper på varför

Anonym (Anonym) skrev 2019-08-04 19:45:41 följande:

Hur kommer det sig förresten att soc ens blev inblandad, var det din bm som gjorde en orosanmälan redan under graviditeten eller har jag missförstått det? Sa din bm inget till dig om att hen var orolig för det kommande barnet, eller hur fick du isf reda på att det var därifrån anmälan kom?

• Anonym (Jojjo)

Svar ja det var under graviditeter

Anonym (Jojjo) skrev 2019-08-04 19:47:43 följande:

Bm sa till mig att hon brukar skriva till soc till alla så hon ljög på mig o hon förklara inte ety skit varför hon anmälde mig bara kom ett papper på varför

• Anonym (Jojjo)

Svar ja det var under graviditeter

Anonym (Jojjo) skrev 2019-08-04 19:47:43 följande:

• Anonym (Jojjo)

De säger jag ska lämna min kille om jag ska få tillbaka barnet är det sant

Anonym skrev 2019-08-04 19:54:17 följande:

Ts, en sak ska du veta om familjelivssajten.

Har du problem med soc så får du räkna med att sågas jäms med fotknölarna

Här håller de flesta soc bakom ryggen, oavsett hur illa de beter sig.

Du får räkna med att de håller med din bm också, oavsett om du kan förklara eller ej, vad anmälan innehöll.

Frågar du här om folk tycker att soc har gjort rätt så svarar de "ja".

Ingen tror på dig, alla tror på soc.

Nåja, nästan alla. Jag räknas inte in i fårskocken som tror att soc alltid gör rätt. För det gör de inte. Det finns massor med levande bevis på det. Bara att googla.

• Anonym (Jojjo)

Hon kommer ändå säga jag har ingen chans o pappan har mer chans att få barnet än jag

Anonym skrev 2019-08-04 20:01:38 följande:

Det kan jag inte svara på.

Fråga din soc.sekreterare.

Är du beredd att göra det isåfall?

• Anonym (Jojjo)

Soc har sagt jag kan inget o kommer aldrig klara det här

Anonym (Jojjo) skrev 2019-08-04 20:02:37 följande:

Hon kommer ändå säga jag har ingen chans o pappan har mer chans att få barnet än jag

Svar på tråden Lvu