BF April 2020
Hej! Har precis plussat och enligt appen blir bf 5-6 april. Fler som precis plussat och vill följas åt? :)
Hej! Har precis plussat och enligt appen blir bf 5-6 april. Fler som precis plussat och vill följas åt? :)
Den 6 april kom min lilla bebis. Han vägde 3440 och var 49 cm lång. Vi blev kvar på sjukhuset i 15 dagar då han inte mådde bra men fick äntligen komma hem i tisdags.
Stort lycka till er alla som inte fått än!
Den 6 april kom min lilla bebis. Han vägde 3440 och var 49 cm lång. Vi blev kvar på sjukhuset i 15 dagar då han inte mådde bra men fick äntligen komma hem i tisdags.
Stort lycka till er alla som inte fått än!
Den 21 april kom min dotter till världen! 3205g och 50 cm lång .
Blev först igångsättande för mig då jag var +12 dagar och det slutade med ett akut kejsarsnitt. Men vi mår bra och är hemma igen . Grattis till alla er
Den 21 april kom min dotter till världen! 3205g och 50 cm lång .
Blev först igångsättande för mig då jag var +12 dagar och det slutade med ett akut kejsarsnitt. Men vi mår bra och är hemma igen . Grattis till alla er
Som man längtar och avundsjuk man är på er som redan fött! Själv är jag i v 41 (40+2) och känner ingenting som tyder på att hon vill ut. Har fått en igångsättning på fredag (8 dagar efter beräknat bf) så de är skönt att ha ett slut datum. Men jag vill bara ha henne här. NU! :)
Som man längtar och avundsjuk man är på er som redan fött! Själv är jag i v 41 (40+2) och känner ingenting som tyder på att hon vill ut. Har fått en igångsättning på fredag (8 dagar efter beräknat bf) så de är skönt att ha ett slut datum. Men jag vill bara ha henne här. NU! :)
Jag är i samma sits, 40+2 med, helt galet! Ska prata med Bm om igångsättning i morgon.
Jag blev igångsatt 12 dagar efter bf. Och det slutade med akut snitt. Försökte få igång förlossningen i 10 timmar.
Hade verkligen önskat det satte igång av sig själv.
Hoppas de gör de för er tjejer så ni slipper bli igångsatta :)
Tufft! Ja vi får se. Ska på hinnsvepning i morgon och sen blir det igångsättning på torsdag om det inte startar.
Har dock molvärk som började för några timmar sedan så hoppas att det är nu det händer!
Jag gjorde två hinnsvepningar innan dom starta mig sen en på förlossningen , den sista gjorde riktigt ont haha men inte dom andra två .
Jag håller tummar och tår för att din startar nu.