IVF hösten 2019
Hej Allesammans! Nu är jag tillbaka framför datorn igen efter en veckas semester i Stockholm. Så härligt att bara tänka på annat och njuta av god mat och härliga dagar.
Hade 160 olästa meddelanden i tråden, så jag valde att inte läsa ikapp (just nu iaf), men jag hoppas att det går bra för er andra
Jag har börjat nedregleringen med Synarela, och förväntade mig mer eller mindre att få en klimakteriesmäll direkt efter första puffet, hahaha, men än känner jag ingenting annat än en lätt brännande och svullen känsla i näsa/svalg, som jag gissar kommer från ovana att ta något nässpray överhuvudtaget. Så jag gissar att klimakteriesymptomen kommer smygande, ska spraya i 2-3 veckor tills jag är nedreglerad.
Jag har också gjort ett upplägg för processen, med fertilitetsyoga på mornarna och fertilitetsmassage och meditation på kvällarna. Känns bra att ha en rutin runt detta. Massagen ska jag sluta med vid återföringen, men yogan och meditationen kommer jag fortsätta med. Jag har också bokat tid för akupunktur men har inte kollat med kliniken om de tycker att det är en bra ide eller inte, så får se om det blir nålar eller inte.
Känns väldigt skönt att vara igång och att ha en plan att följa, nu är det bara att hoppas på det bästa :)