LLW skrev 2019-12-18 10:24:15 följande:
Det är så svårt att ta in! Efter allt vi gått igenom är det ju inte konstigt egentligen. Jag hade jättesvårt att se framåt, men man får försöka sätta upp små delmål och längta efter dom :) som att få 3+ på testet tillexempel :)
Kroppen känns okej, men har ju knappt rört mig de senaste veckorna när jag varit sjukskriven så lite slö och otränad är jag ju tyvärr! Inte vågat träna sen äggplocket, vilket ju är ett par månader sen. Men inget ont i magen längre och känner ingenting från infektionen iallafall.
Jag ska ta samma mediciner som sist. Så lutinus, trombyl, kortison och intralipiddropp. Börjar med allt på fredag enligt kliniken. Egentligen hade jag velat börja med lutinus redan nu då min lutealfas är så kort. Har du tagit något nu till din FET?
Ja men precis. Man får verkligen dela upp det för att överleva första väntan! Nej man är inte i sitt bästa form efter alla vändor alltså! Känns som att man pausat träningen hela tiden!! Men så får det vara..
Skönt att du inte känner något från infektionen iallafall. När borde din testdag bli om allt går vägen med insättning? Jag tog ovitrelle för att få ägglossning. Sedan en till efter 2 dagar sen ytterligare en på kvällen samma dag som insättningen va. 3 totalt. Känns lite ovanligt... gjorde samma sak vid förra FET!