Mima93 skrev 2020-03-24 12:14:25 följande:
Vad segt! Det har ju verkligen gått lång tid nu då... Det kan säkert bero på coronaviruset, jag antar att vi hade tur som hann få resultatet innan det eskalerade. Kan ni inte ringa tekniken och fråga om det är på g? Vi fick tiden för ?resultatmötet? när vi var på sista kollen innan det.
Både och. Det finns ingen klinik för utredning av infertilitet i vårt landsting, så vi går liksom genom landstinget men på en privat klinik. Det är lite märkligt tycker jag. Hur går ni?
Ja det är ju skönt på ett sätt, men känns ändå inte som att chanserna är så stora när det inte hänt något på 15 månader. Jag hade önskat att vi hade fått göra insemination direkt istället. Längtan är stor!
Vi skulle fått reda på resultatet när jag gjorde äggledarspolning men eftersom det ändå var ett obligatoriskt läkarbesök sen så var det onödigt att sambon skulle ta ledigt för att följa med mig på spolning.
Vi går hos RMC i Linköping så jag antar att de har fullt upp. Så frustrerande att vänta, häromdagen räknade jag ut hur många månader vi har försökt och nu är vi uppe i 17 försök:(
Okej, på privat verkar det som att det går lite fortare.
Nej, det låter också ganska otroligt efter så många månader. Men är det stor chans att det lyckas med insemination? Trodde det var ungefär samma som naturligt själva:/
Jovars, jag förstår längtan <3