BIM augusti 2019
Åh så spännande! Syns tydligt!
Åh så spännande! Syns tydligt!
Ja visst är de tydligt!! Grattis :D
Mitt ser lika svagt ut som igår men jag ska också ta digitalt efter helgen (hoppas jag kan hålla mig)
Lite OT men ändå.
Har nån här ett bra förslag på hur man kan leverera nyheten till ens närmaste familj (mamma/pappa)?
Har funderat nåt på att bara höra med dem om de kan vara barnvakt 22 april hehe
Ja de kör vi på! Heja heja!
Hur mår du förresten? Symptom på olika vis?
Den rosa är ägglossning, antar att de är den du menar? Eller ser du något på den nedre också?
De låter ju lovande! Hehe
Som mensvärk fast mer spänt eller hur ja ska förklara... spända bröst men inte ömma, trötthet och huvudvärk samt flytningar som vid äl typ.
Vad hade ni för flytningar dagarna efter äl när ni sedan plussat? Ca 4-5 dagar efter äl? Märkte ni något annorlunda jämfört med normala månader?
Snacka om tårta bakad med kärlek :) Jag är ingen mästare på bakning dock... bra idé med testet, kanske lämna ett sånt paket i samband i barnvaktsförfrågan!
Tog detta nyss. Vad tror ni, äl +10? Vågar jag hoppas?
[quote=79836510][quote-nick]nufårvise skrev 2019-08-16 19:49:50 följande:[/quote-nick]Gokväll hörrni! Jag har inte lyckats köpa nåt test än, då jag tänker att det är onödigt då det känns som att mens kommer strax. Haft ordentligt med molvärk idag, trött och smått illamående, lite som innan mens men mer molvärk. Sen är jag sååå frusen, har varit varmt idag men jag är så frusen inifrån hela tiden. Men "dagstempen" är fortfarande hög. Om inget hänt inatt måste jag fixa test imorgon.
Fler som är frusna?[/quote
Jag är jättefrusen! Sitter med flecece och filt inne, sover med pjamas. Sambon reagera igår då jag alltid är så varm av mig. ]