Inlägg från: hundenhubbe |Visa alla inlägg
  • hundenhubbe

BIM augusti 2019

Millemupp skrev 2019-08-16 07:39:53 följande:

Åh så spännande! Syns tydligt!

Åh tycker du?! :D även fast jag med ser det tydligt så blir man ändånosäker när det är svagt... :p
  • hundenhubbe
    Obalem skrev 2019-08-16 07:54:07 följande:

Ja visst är de tydligt!! Grattis :D

Mitt ser lika svagt ut som igår men jag ska också ta digitalt efter helgen (hoppas jag kan hålla mig)

Tack! Då kör vi på de och hoppas det står gravid så man vet helt säkert :D
  • hundenhubbe
    Millemupp skrev 2019-08-16 09:06:53 följande:

Lite OT men ändå.

Har nån här ett bra förslag på hur man kan leverera nyheten till ens närmaste familj (mamma/pappa)?

Har funderat nåt på att bara höra med dem om de kan vara barnvakt 22 april hehe

Tidigare gånger har vi bakat en tårta där det stått :) nu funderar jag på att slå in ett test :p
  • hundenhubbe
    Obalem skrev 2019-08-16 09:26:42 följande:

Ja de kör vi på! Heja heja!

Hur mår du förresten? Symptom på olika vis?

Syns ju tydligt!! :D väldigt ömma bröst, trött, väldigt hungrig, flytningar, "mensvärk"och gasig! Du? :)
  • hundenhubbe
    Obalem skrev 2019-08-16 09:50:51 följande:

Den rosa är ägglossning, antar att de är den du menar? Eller ser du något på den nedre också?

De låter ju lovande! Hehe

Som mensvärk fast mer spänt eller hur ja ska förklara... spända bröst men inte ömma, trötthet och huvudvärk samt flytningar som vid äl typ.

Näjag ser på den nedersta!! Typ svagt som mitt men ser!!
  • hundenhubbe
    yasmir skrev 2019-08-16 10:24:59 följande:

Vad hade ni för flytningar dagarna efter äl när ni sedan plussat? Ca 4-5 dagar efter äl? Märkte ni något annorlunda jämfört med normala månader?

Typ äl flytningar som kom tillbaka!
  • hundenhubbe
    Millemupp skrev 2019-08-16 11:14:18 följande:

Snacka om tårta bakad med kärlek :) Jag är ingen mästare på bakning dock... bra idé med testet, kanske lämna ett sånt paket i samband i barnvaktsförfrågan!

Jag ska typ slå in det och säga att barnen har pysslat något till mormor och morfar :)
  • hundenhubbe
    Skrollan94 skrev 2019-08-17 08:29:19 följande:

Tog detta nyss. Vad tror ni, äl +10? Vågar jag hoppas?

Definitivt plus
  • hundenhubbe

[quote=79836510][quote-nick]nufårvise skrev 2019-08-16 19:49:50 följande:[/quote-nick]Gokväll hörrni! Jag har inte lyckats köpa nåt test än, då jag tänker att det är onödigt då det känns som att mens kommer strax. Haft ordentligt med molvärk idag, trött och smått illamående, lite som innan mens men mer molvärk. Sen är jag sååå frusen, har varit varmt idag men jag är så frusen inifrån hela tiden. Men "dagstempen" är fortfarande hög. Om inget hänt inatt måste jag fixa test imorgon.

Fler som är frusna?[/quote

Jag är jättefrusen! Sitter med flecece och filt inne, sover med pjamas. Sambon reagera igår då jag alltid är så varm av mig. ]

Svar på tråden BIM augusti 2019