Inlägg från: hundenhubbe |Visa alla inlägg
  • hundenhubbe

BIM augusti 2019

VictoriaBerggren skrev 2019-08-14 06:35:41 följande:

Tagit typ 6 stycken CLEARBLUE de senaste dagarna och alla har visst ?spöksträck?. Dock har PREDICTOR EARLY visat blankt.. tills idag!

Vad tror ni? Brukar PREDICTOT EARLY ge spöksträck? Sträcket ser mer rosa ut i verkligheten...

Jag tror det är ett plus!
  • hundenhubbe
    jhms skrev 2019-08-14 06:59:39 följande:

ÄL+10 Idag fanns det inga frågestecken, det var solklart! Kan inte förstå att det är sant! <3

Stort grattis!!!
  • hundenhubbe
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-14 07:13:13 följande:

Åh bilderna ligger åt fel håll! Här hemma är det ett solklart men svagt plus! :)

Jag ser :D
  • hundenhubbe
    yasmir skrev 2019-08-14 09:13:07 följande:

Stort grattis till er som plussat! Vilken underbar känsla <3

Jag har bim om 13 dagar. Alltså 25/8. Känns ju som en evighet.. är bara på äl +3.

En liten fråga. Mitt senaste missfall, som var i Juni, så fick jag jätteömma bröstvårtor äl +2. Vilket var så konstigt brukar aldrig ha det efter äl och fram till bim, plussade bim-2, fick missfall bara några dagar efter.

Nu har jag skitont i mina bröstvårtor igen ända sedan äl+1. Riktigt ont känns som nålar om jag rör dem. Är det någon som vet vad som kan hända vid kroppen vid befruktning som kanske kan orsaka detta? Vet ju att man inte är gravid förrän ägget har fäst vilket det är alldeles för tidigt för nu men tänker om befruktningen kanske också gör så att något händer i kroppen. Aldrig varit med om det här tidigare utan att ha varit gravid sen. Väldigt rörigt inlägg inser jag nu.... Jag vill verkligen att det ska bli ett plus sen, men skiträdd för ytterligare ett missfall..

Jag Har haft jätteömma bröstvårtor sedan bim+6, brukar aldrig ha det. Så måste ju hända något om de nu är så att man får ett plus?
  • hundenhubbe

Så mycket inlägg varje morgon, härligt med så många aktiva :) fick verkligen hålla mig från att testa idag!! Bim-6 och äl +8. Ska verkligen hålla mig till bim-4 och äl +10. Tror bara jag blir besviken om jag testar nu. Idag kom täppt näsa, antingen förkylning eller något annat. Var fett täppt senaste graviditeten. Brösten supertung och onda vårtor. Mitt tydligaste tecken på båda var någon dag innan bim vart jag mkt mer kissnödig. Så vi får väl se!

hundenhubbe skrev 2019-08-14 09:48:48 följande:

Jag Har haft jätteömma bröstvårtor sedan bim+6, brukar aldrig ha det. Så måste ju hända något om de nu är så att man får ett plus?

Oj mena såklart äl +6..
  • hundenhubbe
    Gottegrisen91 skrev 2019-08-14 11:43:27 följande:

Låter absolut som att det kan vara något! Jag kände på ÄL +3 hugg och mensvärk som kom plötsligt o har hållt i sig sen dess, där och då visste jag att nu var jag gravid (detta är min femte graviditet och aldrig känt av såhär innan BIM), men nu visste jag bara. På ÄL +6 fick jag sura uppstötningar, ett ilsket humör och konstant hungrig, på ÄL +8 testade jag negativt på morgonen (hade iofs inte väntat mig annat) och kände att jag fortfarande var gravid, har sen i måndags sovit nästan konstant o ätit varannan timme plus urinerat betydligt oftare. Idag på ÄL +10 eller 11 så plussa jag svagt :) jag håller tummarna för dig!

Ja hungern är verkligen konstant! Alltså jag har ju lite test... Tror jag ska göra det imorgon!
  • hundenhubbe
    yasmir skrev 2019-08-14 10:03:50 följande:

Menar du bil -6?

Hur många dagar efter äl började du få ont i bröstvårtorna? Jag hoppas verkligen att det är ett tecken... för oss båda!

Menade 6 dagar efter äl! Så har haft det i två dagar nu..
  • hundenhubbe
    Anonym (Bettan) skrev 2019-08-14 23:02:23 följande:

Jag har också Bim 20/8 och haft exakt samma symptom som dig! Forfarande mensvärk och ont i svanken samt huvudvärk .

Imorgon tänkte jag testa med CB early och CB digital , jag är så nervös !!!

Lycka till oss och alla andra och grattis till alla som plussat !

Matchar med 20/8 och tänkte också testa imorgon för jag är för nyfiken! Blir med ett predictor early, aldrig använt dom. Lycka till till oss båda!
  • hundenhubbe
    Fendi1987 skrev 2019-08-15 07:25:14 följande:

Hej allesammans!

Har länge läst i tråden men inte skrivit..

Jag har BIM 17/8 och tog ett test i morse.

Jag tycker mig se ett svagt streck..

Eller är det ett spökstreck?

Vad tror ni?

Stort grattis till alla som har plussat :)

Och lycka till, till er andra som väntar på plus!

Jag ser :D
Svar på tråden BIM augusti 2019