Fialotta8 skrev 2019-08-06 22:06:21 följande:
Åh jag känner så med er! Min sambo hade lite samma känsla sist. Han ville inte veta när det va ägglossning eller något för att inte få prestationsångest. Ett tips som funkade för oss var att han var helt ovetande (såklart blev han misstänksam när det blev lite mer sex än vanligt, men ingen press!)
Ett till tips kan vara att testa något nytt, inte lixom schemalägga mystiden utan kör på något spontant, överraska, gör något ni båda tycker om. KRAVLÖST! Man måste ju njuta lite också medan man producerar små bebisar. Förstår om det är frustrerande att höra om man har försökt ett tag, man vill ju bara att det ska ta sig så fort som möjligt. <3
Detta funkade för oss!
Förstabarnet123 skrev 2019-08-06 22:36:53 följande:
1 månad är brutalt! När det är det (nästan) enda man tänker på så är 1 månads väntetid galet långt.
Hoppas det gick vägen för er så ni har chans för plus denna månad :)
Tack så mycket båda två! Jag tog fram sambons favorit parspel (monogamy), lite öl,choklad och sexiga underkläder. Bjöd in han på 2 h av skratt, lättsamt och passionerat mys! Funkade utmärkt :D blev ingen press och vi hade dessutom kul :) så sex 3 dagar innan äl och på äl dagen känns som ett godkänt försök denna månad! Nu 1 vecka kvar till semester och 2 v till Bim! Mkt väntan men hoppas de gick vägen :) om de inte skulle gå så ska jag ta med mig detta till nästa månad: det är ju faktiskt "roligt" att göra barn , vilket man glömmer bort ibland :)