BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Härligt med så många medlemmar! Håller tummarna på att många plussar denna månad! Jag uppdaterar listan då och då. Själv väntar jag på ägglossningen som sker nån gång nästa vecka.
Håller kvar dig i listan "Neomio0322" och håller tummarna hårt på att mensen uteblir och testet blir positivt.
Hur går det för "Obalem", "Hallonen80", "Jordgubbe"?
Låter som en lyckad kväll och säkert blev det barn gjorda också!
ÄL+9 imorgon och 6 dagar till BIM. Är det värt att testa på morgonkiss? Så himla tråkigt att gå och vänta tills man kan testa.. : )
Mår lite illa o har lätt molvärk idag... Är mer inställd på pms nu än vad jag var i förrgår... :( lite ledsamt..
Hej allihop! Jag hittade nyss den här tråden och tänkte att det kunde vara roligt att vara med då vi också försöker skaffa nr 2. Inne på andra försöket nu, och ägglossning var enligt ägglossningstest 4/8. Min app är lite skum och säger att BIM är 15/8, men borde det inte vara runt 18/8? Slutade med ppiller för två månader sedan och min cykel verkar änsålänge vara lite olika lång.
Finns det någon annan av er som haft ägglossning i samma period? När räknar ni isf att BIM är?
Mår lite illa o har lätt molvärk idag... Är mer inställd på pms nu än vad jag var i förrgår... :( lite ledsamt..
Börjar känna den klassiska brännande mensvärken. Inge depp för hade räknat med den men den måste vara tidig i så fall.
Usch så tråkigt, hag känner dock som du, fick dessutom en dipp i temp idag så tror det även kan bli så
Att mensen tittar in ett par dagar tidigt :(
Hej!
Är helt ny här. Vi är på vårt första försök och jag har såååååå mycket tankar. Läst massor här på FL och nätet och vet inte riktigt vad jag ska tro om mina ?symtom?. Har inga barn sedan tidigare eller några andra erfarenheter av graviditet. BIM är på lördag eller söndag. I söndags fick jag en liten blödning och mensvärk, alltså ca en vecka innan BIM. Blödningen har kommit och gått nu sedan dess, varit både typ färskt blod, blodflytningar och brunaktiga flytningar(ursäkta detaljer). Det blev ett litet längre uppehåll mellan blödningen igår och idag så gjorde ett tidigt test imorse som var negativt, men var inte med ?första? morgonurinen och det kanske vad för tidigt(BIM -3/4)? Nu på eftermiddagen har blödningen dragit igång igen, känns som det kommit lite mer nu fast ändå inte så rikligt som vid mens. Har läst om nidblödning och det skulle kunna vara det eftersom den inte innehåller några klumpar, vilket mens kan göra. Tycker det är så otroligt jobbigt att inte veta!! Har dessutom värkar som mensvärk som också ökar i samband med blödningarna och har känt mig svullen sedan i söndags men det beror ju säkert på blödningarna i sig.
Känner mig helt förvirrad och kluven över om det kan vara mensen som kom tidigt? Har dock i princip aldrig haft mellanblödningar och verkligen inte på det här sättet. Och brukar ha ganska regelbunden mens, kan diffa någon dag hit eller dit. Ska jag avvakta med nytt test tills blödningarna avtagit helt eller ska jag testa mig på lördag/söndag?
Vore så tacksam att få lite stöd och dela med er från era erfarenheter?
(Min sambo tror bara jag inbillar mig för jag vill detta så mycket).
/Förvirrad tjej ????