BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Hej!
Jag känner mig så förvirrad. Beräknad BIM 14/8 Så borde haft ÄL förra tisdagen. Fick dock fast glad gubbe på Clear Blue dubbelhormonindikator i torsdags. Så än så länge borde en graviditet inte vara möjlig att avläsa på test. Hade dock lite känningar i magen igår och idag och tog vanligt ÄL-test som blev positivt. Vet inte vad jag ska tro, knappast ÄL igen.
Hej!
Jag känner mig så förvirrad. Beräknad BIM 14/8 Så borde haft ÄL förra tisdagen. Fick dock fast glad gubbe på Clear Blue dubbelhormonindikator i torsdags. Så än så länge borde en graviditet inte vara möjlig att avläsa på test. Hade dock lite känningar i magen igår och idag och tog vanligt ÄL-test som blev positivt. Vet inte vad jag ska tro, knappast ÄL igen.
Konstigt.. har själv aldrig testat att ta ÄL test istället för gravtest men ta ett gravtest för att va säker! :)
Hej!
Hade du tagit ägglossningstest då du trodde du hade ägglossning och fått fast gubbe då med? Du kan ju ha haft ägglossning tidigare än vad du egentligen trodde.
Ägglossningtest känner ju inte av skillnaden mellan LH hormon och HCG hormon, så man kan ju mycket väl vara gravid och få positivt ägglossningtest! Men testa ett gravtest för att vara på din säkra sida. Håller tummarna för att du är gravid!
Bim - 6. Har sovit gott hela natten men är som att jag är helt utmattad och har ett illamående nu efter frukost. Känner mig helt matt... Har som sagt inte Tempat eller användt tester denna månad.
Men 6 dagar innan BIM kanske är för tidigt att testa? Bara för skojs skull.. Detta är 4e försök. Så har inga jätte förhoppningar!
Hej tjejer och grattis till alla plus!
Jag hoppar in här då vi hoppas på ett syskon till min dotter född -17
BIM -5 (BIM 11/8) idag och jag har typ alla gravid symtom, höll på att kräkas nyss, haft molvärk i en vecka, tröttheten kommer i vågor och brösten spänner.
Kände inget av det förra graviditeten bara avsmak för kaffe och ?nypet? när ägget fäster.
Vågar knappt testa då jag tror att alla symtom är påhittade. Vad tror ni?