BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Jag kan inte se något. Testa igen imorgon
Någon som ser något?
Någon som ser något?
Ja :) hoppas hoppas!
Jag tycker mig se något svaaagt svagt :D Testa igen om en dag eller två, håller tummarna!
Hej! Hoppar över hit från julitråden. Hoppas på bättre lycka denna gång!
BIM lista
1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss
2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234, lineberg, Loui123
3/8 NeoMio0322, Sara11
4/8 LBP91, Obalem
5/8: Hallonen80, Jordgubbe
6/8 FrokenF89
7/8 Längtande95
8/8: Phoworray, Anonym (E), Lejoninnan37
9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds
10/8 höstlöv123
11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad, Bambi91
12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset
13/8 Millemupp
14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen, FH24
15/8 Bettyboop95
17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren, Nicciz, jhms
21/8 Noraaaaa
23/8 viljaa
24/8 HannaIsabell
25/8 sockan
26/8 FruA2019, Mathilda999, Mima93
27/8 Pyret13
Någon som ser något?
Fin stegring på äl-testen, så imorgon eller övermorgon borde jag ha äl. : ) sen börjar 2 veckors olidlig väntan. Har däremot en magkänsla att tro att de tar ig på första försöket är att ge en själv falska förhoppningar när de andra inte gjort de. Så jag har inga förhoppningar.
Då va de fjärde negativa testet idag på ÄL+13 och bim-1.. känns lite hopplöst. Den molande värken jag hade för några dar sen (som gjorde ont som satan) i ljumske, äggstock är lite bättre, känner stickningar då och då bara. Brösten känns heller inte lika ömma idag som igår.. i dont know. Tror min kropp ballar ur totalt denna månad. Men vet ju att vissa plussar sent men nja.. om ja skulle va gravid är väl förklaringen att värken ja hade på ÄL+10-11 va ägget som fäste för de va då alla mina symtom började komma. I måndags. Brukar ha pms mer än en vecka innan mens annars. Sen så brukar ja få lite rosa spottings Dan innan mens men inget i sikte, bara mer flytningar (som ja dock haft mer av sen ÄL än ja brukar) Jaja.. nån annan som plussat sent som vill skänka lite hopp? XD
Beräknad mens 7-8/8
Testade imorse och tror min skäl det är positivt
Tösen vår blir 7månader den 8/8 så det här var ju inte riktigt planerat..
Jag har blovit gravid två gånger. En av sex två dagar innan äl och en gång av sex tre dagar innan äl. :)