BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Var nog spökstreck för mig förra veckan.. tog ett digitalt idag som var negativt.. skit bara vänta in mensen nu som ska komma imorgon eller söndag. Hänger på nästa tråd om det blir någon sådan!
Grattis.
Måste bara fråga, om de nu var två lyckade graviditeter, vad är de för kön på barnen?
Jag har hört att om man vill öka chansen för flicka ska man ligga någon dag innan ägglossning
Hej alla, jag önskar era bästa tips. Vilka gravtest har ni upplevt som ?bäst? och mest prisvärda? Jag tycker mig läsa att cb utom digitala och RFSU ger mycket . Synpunkter o tips??
Då är vi nära ju : ) jag har den 14/8. Bara 12 dagar kvar men vem räknar : D
Hej alla, jag önskar era bästa tips. Vilka gravtest har ni upplevt som ?bäst? och mest prisvärda? Jag tycker mig läsa att cb utom digitala och RFSU ger mycket . Synpunkter o tips??
Då tror jag tyvärr inte det tog sig denna gången heller :/ fått rosa flytningar idag, vilket jag typ brukar få Dan innan mensen drar igång på riktigt, bim idag dock. Denna månadens symtom har verkligen varit ett mysterium.. jaja, hänger kvar här då nästa bim blir i slutet på månaden. Besviken men känns som jag tar det bättre denna månaden än tidigare månader. Men psykiskt påfrestande är det ju att hoppas och vänta på det där plusset :/
Var nog spökstreck för mig förra veckan.. tog ett digitalt idag som var negativt.. skit bara vänta in mensen nu som ska komma imorgon eller söndag. Hänger på nästa tråd om det blir någon sådan!
Här kom mensen idag så punktlig! Lite besviken är jag allt men jag tror på att nästa månad är vår månad! 2 av 4 i familjen (plus vår katt!) fyller ju år i maj så en till skadar ju inte ;)
Lycka till alla, jag hoppas på många plus! Kommer följa er lite i bakgrunden då min nästa bim kommer bli 1 september :)
Då räknar vi ner nu! Låt tortyren börja!! :)))
Då räknar vi ner nu! Låt tortyren börja!! :)))
Jag har den 14/8 också, så hakar på er nedräkning :P