BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Det till vänster är från imorse. Då var de också streck fast mindre tydligt. Nu är de borta :(
Så vill inte ta ut något i förskott. Men hade varit roligt såklart om de varit så :D
Är det borta när du testar med nytt test nu eller borta på det testet från i morse när du kollar på det nu? Det ska ju bara avläsas inom en viss tid, för sen kan resultatet ändras.
Håller alla tummar och tår att det dyker upp ett nytt streck på nästa test du tar!
Ja det från imorse är helt borta sen det jag tog ikväll har blivit lite ljusare. Tack! Hoppas jag också ????
Lägger till mig med ??????
1/8: Freya18, Lady K, Soltroll, Mandistoss
2/8: Pepsin, Theresesvea, Monkan93, larssonc, joss1234, lineberg, Loui123
3/8 NeoMio0322, Sara11
4/8 LBP91, Obalem
5/8: Hallonen80, Jordgubbe
6/8 FrokenF89
7/8 Längtande95
8/8: Phoworray, Anonym (E), Lejoninnan37
9/8: Förstabarnet123 , MsPinnipeds
10/8 höstlöv123
11/8: Jphoppas, kronisktförvirrad, Bambi91
12/8 Sofiakarin, Myrkrypet, Joset
13/8 Millemupp
14/8 Zyprexa, Annali85, Michibell, Nextchapter, Fladdriga svansen, FH24
15/8 Bettyboop95
17/8 hundenhubbe, VictoriaBerggren, Nicciz
19/8 jhms
21/8 Noraaaaa
23/8 viljaa
24/8 HannaIsabell
25/8 sockan
26/8 FruA2019, Mathilda999
27/8 Pyret13[/quote
Hej, hoppar också in i augustigruppen! Då min cykel är lite oregelbunden, eller rättare sagt inte kommit på dagen i tidigare cykler , har jag använt två olika appar för att beräkna äl och bim. Enligt fitbit-appen är min mens 2 dagar sen och enligt "Flo" har jag bim imorgon 1/8. Vet inte vilken av apparna som är mest trovärdig?
Ingen mens syns till och inga känningar alls. När jag var gravid med min dotter hade jag Inga symtom eller känningar alls fram till v 22-23..haha, så detta blir spännande. Vet inte när man ska våga testa bara! :-0
Hej, hoppar också in i augustigruppen! Då min cykel är lite oregelbunden, eller rättare sagt inte kommit på dagen i tidigare cykler , har jag använt två olika appar för att beräkna äl och bim. Enligt fitbit-appen är min mens 2 dagar sen och enligt "Flo" har jag bim imorgon 1/8. Vet inte vilken av apparna som är mest trovärdig?
Ingen mens syns till och inga känningar alls. När jag var gravid med min dotter hade jag Inga symtom eller känningar alls fram till v 22-23..haha, så detta blir spännande. Vet inte när man ska våga testa bara! :-0
Nej jag vet. Har koll på flytningar och andra äl tecken så vet att jag hade äl inom de dagar som båda apparna förutsett. Äl diffa 1 dag mellan apparna och datumen passar väl in om man ser till symtomen.
Mina menscykler brukar vara någorlunda regelbundna men inte exakta.. Kan diffa någon dag hit eller dit, därför jag skrev att mensen inte alltid kommer på exakt förutsatt dag :) blev kanske lite rörigt, får vänta och se helt enkelt:)
Nej jag vet. Har koll på flytningar och andra äl tecken så vet att jag hade äl inom de dagar som båda apparna förutsett. Äl diffa 1 dag mellan apparna och datumen passar väl in om man ser till symtomen.
Mina menscykler brukar vara någorlunda regelbundna men inte exakta.. Kan diffa någon dag hit eller dit, därför jag skrev att mensen inte alltid kommer på exakt förutsatt dag :) blev kanske lite rörigt, får vänta och se helt enkelt:)
Ja den är runt 14 dagar +- någon dag. Har haft hormonspiral, den togs ut i mars iår. Så tror det är därför menscykeln inte riktigt är regelbunden som den var innan.
Då är jag på äl+3 nu. Hoppet känns inte helt på topp denna cykel.
Myste 5 dgr innan äl samt 2 dgr innan äl. Jag hade velat fått till det på dagen innan äl iaf, och helst äl-dagen också, men blev ingen mer chans :/
Vad tror ni om våra chanser? Nån som lyckats bli gravid av sex 2 dgr innan äl?
Lång väntan till BIM som alltid :)