• Anonym (Undrar)

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?

• Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (hon) skrev 2019-06-18 10:12:53 följande:
    Så DU blev dissad av EN tjej och därför tror du att ALLA tjejer tänker på ett och samma sätt?

Där har du nog ditt problem, att du tänker konstigt och kategoriskt och är allmänt bitter. Ta inte ut dina egna tillkortakommanden på andra. Inga kvinnor har nån skyldighet att ha sex med män.

Faktum är att det är tragiskt att du tror att FL är nåt slags representativt urval. Ge dig ut i verkligheten istället.
    Jag skrev att många tjejer tänker så. Skillnad.
    Jag delar av mig av mina erfarenheter, för jag vet hur det känns att vara manlig oskuld. En kvinna vet inte hur det är att vara man och oskuld.
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 10:05:12 följande:
    Det kan jag förstå. Fast hon drog inte när jag sa att jag inte haft en tjej tidigare. Först efter att hon fick veta att jag aldrig haft sex.
    Det kan vara så att hon tänker att du aldrig har haft sex eftersom du har problem med den sociala kompetensen och att hon därför inte vill släppa in dig i sina barns liv.
  • Anonym (hon)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-18 10:18:49 följande:
    Jag skrev att många tjejer tänker så. Skillnad.
    Jag delar av mig av mina erfarenheter, för jag vet hur det känns att vara manlig oskuld. En kvinna vet inte hur det är att vara man och oskuld.
    Det finns mycket som varken du eller jag vet.

Men det du tar påstår är faktum är inget annat än din åsikt och erfarenhet, inte  sanning eller faktum.

Däremot finns det många kvinnor som väljer bort män som de inte har något utbyte av. Och det handlar oftare om personlighet, som är orsaken till oskulden, än den faktiska oskulden.
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (hon) skrev 2019-06-18 10:27:29 följande:
    Det finns mycket som varken du eller jag vet.

Men det du tar påstår är faktum är inget annat än din åsikt och erfarenhet, inte  sanning eller faktum.

Däremot finns det många kvinnor som väljer bort män som de inte har något utbyte av. Och det handlar oftare om personlighet, som är orsaken till oskulden, än den faktiska oskulden.
    Faktum är att många kvinnor dömer ut en oskuld.
    Faktum är att en kvinna som är oskuld ses som fint. En manlig oskuld ses som omanlig, vek, "förmodligen nåt som är fel".
    Faktum är att män ska ljuga om att de är oskulder. Annars blir det fan inget.
    Faktum är att kvinnor som tror de vet hur det är att vara man och oskuld, inte vet ett skvatt. Det är helt olika könsnormer och förväntningar.
  • Kjell2
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-18 10:34:31 följande:

Faktum är att en kvinna som är oskuld ses som fint. En manlig oskuld ses som omanlig, vek, "förmodligen nåt som är fel".

Faktum är att kvinnor som tror de vet hur det är att vara man och oskuld, inte vet ett skvatt. Det är helt olika könsnormer och förväntningar.

Även om många dissar oerfarna finns det andra som inte gör det.
  • Anonym (H)

Skit i henne, hon är uppenbarligen ett pucko.

• Anonym (hon)
    Faktum är att kvinnor är personer som har olika tankar och önskemål i livet.
    Faktum är att orsaken till att någon är oskuld är mycket viktigare än den faktiska oskulden.
    Faktum är att en man måste ha en bra personlighet och kvaliteter som tillför något i relationen, annars blir det fan inget.
    Faktum är att män som tror att de vet hur alla kvinnor tänker inte vet ett skvatt.
  • Anonym (anonym)
    En kvinna som är 34 år och oskuld ses nog också som konstig av många.
  • Anonym (Alltid)
    Kjell2 skrev 2019-06-18 10:39:42 följande:
    Även om många dissar oerfarna finns det andra som inte gör det.
    Ja, livet är oförutsägbart, ett lotteri. Som oskuld ska du inte bara ha turen att hitta en tjej som gillar dig. Hon ska också vara en av de som inte dissar dig för att du är oskuld.
  • Kjell2
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-18 10:44:37 följande:

Ja, livet är oförutsägbart, ett lotteri. Som oskuld ska du inte bara ha turen att hitta en tjej som gillar dig. Hon ska också vara en av de som inte dissar dig för att du är oskuld.

Men det är inte unikt för just oskulder. Motsvarande gäller politisk åskt, religion, alkoholkonsumtion , sexualdrift, brottshistorik, familj mm.
Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?