• Anonym (Undrar)

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?

Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma som kanske borde vara intresserad av att hitta en bonuspappa till sitt barn?

• Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (MammaMu) skrev 2019-06-18 08:49:58 följande:

En ensamma mamma vill inte ha ett UFO som bonuspappa till sitt barn. Svårare än så är det inte.

Så man är ett UFO om man är oerfaren?
  • Anonym (Alltid)
    Anonym (hon) skrev 2019-06-18 09:50:58 följande:
    Vad baserar du det FAKTUM på?
    Faktum är att du har helt fel. Det är klart att personlighet går före sexuell erfarenhet i en relation. Däremot kan ju den sexuella erfarenheten saknas på grund av taskig personlighet.
    Jag blev dissad av en tjej för att jag var oskuld. Det var enda anledningen.
    Bara att läsa trådar här så ser man att många kvinnor inte vill ha en oskuld.
    Så faktum är att du har fel.
  • Kjell2
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 10:07:34 följande:

Risken är stor om man är 34 och inte haft sex eller förhållande. Dock inte nödvändigtvis.
  • Anonym (Alltid)
    Ja, man har alla möjliga problem. Dåligt sex blir det också.
    En kvinna som är oerfaren ses inte som ett UFO. Sexet är inte lika dåligt med en oerfaren kvinna heller.
  • Kjell2
    Anonym (Undrar) skrev 2019-06-18 10:03:59 följande:

Jo jag vet. Känner mig bara lite bitter då hon var fen första på 11 år som jag lyckats få dejta med. Och så slutade det som det gjorde.

Trist. Bryt ihop och gå vidare!
  • Anonym (hon)
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-18 10:08:25 följande:
    Så DU blev dissad av EN tjej och därför tror du att ALLA tjejer tänker på ett och samma sätt?

Där har du nog ditt problem, att du tänker konstigt och kategoriskt och är allmänt bitter. Ta inte ut dina egna tillkortakommanden på andra. Inga kvinnor har nån skyldighet att ha sex med män.

Faktum är att det är tragiskt att du tror att FL är nåt slags representativt urval. Ge dig ut i verkligheten istället.
  • Anonym (hon)
    Förmodligen är man oerfaren för att man är ett UFO.
  • Kjell2
    Anonym (Alltid) skrev 2019-06-18 10:08:25 följande:

Nya tidens säkra källor. trådar på anonyma forum
  • Anonym (..)
    Inte för att man är oerfaren, men de som inte har varit tillsammans med en enda person vid 34 års ålder är ofta svåra att ha att göra med på något sätt, även om undantag säkert finns. En ensamstående mamma har ju inte mycket egentid att ta av, så jag kan tänka mig att man i den situationen skulle vara extra tveksam till att inleda något med en person som det känns som det är högre risk att saker kommer bli komplicerade med.
  • Anonym (anonym)

Varför inte satsa på att hitta en tjej utan barn? En kvinna som har barn vill nog oftast ha någon med större relationserfarenhet eftersom det är krävande att leva i en familj där det finns barn sedan tidigare.

Svar på tråden Varför duger inte en manlig oskuld för en ensam mamma?