Planerar bebis till 2020?
En som håller på i bebisverkstaden och går och väntar på det där plusset, någon som vill följas åt?
Kanske kan göra en privat Facebook grupp och stötta varandra ????
En som håller på i bebisverkstaden och går och väntar på det där plusset, någon som vill följas åt?
Kanske kan göra en privat Facebook grupp och stötta varandra ????
Hade positivt på äl i förrgår o ska ha mens nu den 24/8.
Väldigt tätt inpå, vet inte om det är så vanligt??
Kira 369: tråkigt med mf:(. Men härligt att ni försöker igen :).
Hej tjejer!
Vi är några få tjejer i en Facebookgrupp som är helt hemlig där vi följs åt till våra plus oavsett ägglossning/BIM osv :)
Känns mer personligt på Facebook och vi rådfrågar och stöttar varandra så man inte behöver känna sig ensam i detta, vilket är lätt att göra!
Skicka mig mejladressen som är kopplad till din Facebook så lägger jag till om någon vill vara med, det går inte att söka efter gruppen eller se den, den är helt hemlig! :)
Hej tjejer!
Vi är några få tjejer i en Facebookgrupp som är helt hemlig där vi följs åt till våra plus oavsett ägglossning/BIM osv :)
Känns mer personligt på Facebook och vi rådfrågar och stöttar varandra så man inte behöver känna sig ensam i detta, vilket är lätt att göra!
Skicka mig mejladressen som är kopplad till din Facebook så lägger jag till om någon vill vara med, det går inte att söka efter gruppen eller se den, den är helt hemlig! :)
Var på mötet på Sahlgrenska i onsdags första mötet då inför vad som kommer hända fram över. Tog blodprover vi båda och maken lämna in spermaprovet.
Ringde igår om hss men var fullt denna gång ska ringa om de nästa mens om jag inte får remiss innan. Vi har tyvärr 1% chans och bli gravida på egen hand så de blir ivf för oss vänte tiden 6 mån ca beror när dom tar beslutet. De ska även kolla min ägg reserv m.m
Hej! Jag väntar med spänning till ett starkt streck på ÄL-test! Jag börjar närma mig. Jag hoppas det tar sig denna månad! Har två döttrar sedan tidigare, född 2007 & 2012.
Hej tjejer!
Jag har bim imorgon, mått illa från o till hela dagen,vilket jag aldrig gör annars...hoppas jag får ? men jag ska försöka hålla mig till söndag morgon...
Hej! Hoppar in här då vi nyligen bestämt oss för att försöka få ett till barn. Första försöket har precis misslyckats och nu ska jag börja med äl-stickor. Har gått på p-piller i många år innan så minns knappt hur min cykel var.
Ingen mens än....flytningar däremot o illamående samt utmattning. Väntar tills imorgon bitti med o testa.
Humör från helvetet så sambon får sig en skopa ibland ????
Ingen mens än....flytningar däremot o illamående samt utmattning. Väntar tills imorgon bitti med o testa.
Humör från helvetet så sambon får sig en skopa ibland ????
Mm.. Känner samma :/. Hoppas på plus imorgon men försöker o inte tänka så mkt om de inte skulle va nåt,känns dock mer annorlunda den här gången
Lycka till!