Planerar bebis till 2020?
En som håller på i bebisverkstaden och går och väntar på det där plusset, någon som vill följas åt?
Kanske kan göra en privat Facebook grupp och stötta varandra ????
En som håller på i bebisverkstaden och går och väntar på det där plusset, någon som vill följas åt?
Kanske kan göra en privat Facebook grupp och stötta varandra ????
Testade negativt på äl+8 så helt inställd att de är kört denna månad. Känns som mensen är på g med den där brännande känslan istället för krampen jag önskar. Hade en cykel på 25 dagar förra månaden, den brukar Vasa oregelbunden men ör de samma igen är bim redan imorgon. Äl testerna blir också svagare och svagare. Nästa bim är 10/8 så inte så länge kvar. De är lite spännande i sig också att bara planera känner jag med tanken att förbli positivt och inte deppa ihop.
Hejsan! Hoppar in här planerar bebis igen! Har 2 barn sen tidigare men nu är längtan efter nr3 stor. Har inte haft koll på ÄL annat än med p-tracker men mensen kom igång direkt efter piller stop i april. Förväntansfull och lite nervös.
Hoppar in i tråden. Här ska vi börja med bebisverkstad denna eller nästa månad. Har två barn sedan innan som är 3 och 1,5 år. Vi hade egentligen planerat att vänta några år till pga att jag ska börja läsa till hösten :)
Fick negativt test igår, bör varit ÄL + 9 kanske. Första ÄL efter slutat med p-piller. Känns helt kört denna månaden :( borde visat något på testet annars, sånt test man kan ta tidigt.
Fick negativt test igår, bör varit ÄL + 9 kanske. Första ÄL efter slutat med p-piller. Känns helt kört denna månaden :( borde visat något på testet annars, sånt test man kan ta tidigt.
Kan ju vara för tidigt ändå. Och samtidigt är de inte så ofta de tar sig på första försöket. Eller andra. Vi får kämpa på bara, tillslut är det där plusset där : )
Jag vet, men hoppades ju så :) nya tag!
Hej alla fina ,
Jag och min sambo har försökt sedan i mars då jag slutade med ppiller. Vi är båda 24år.
Känns som att det är omöjligt att få ett plus trots att det bara gått 6 månader.
Använder mig nu av natural cycles och äl test. Dock har äl test ej visat positivt denna månad. Någon som ej har fått äl vissa månader ?
Denna månaden har vi pippat massa men känns ju förgäves om jag ej haft äl haha.
Lycka till allihopa!
Jag hoppar in här också, har aktivt försökt med min man sen Juni, fick lite rubbad mens i juni efter att jag slutat med p piller då är tredje försöket nu. Tidigare har jag vetat att det inte tagit sig o därmed inte blivit besviken när mensen kom. Denna gång har jag haft konstant molvärk sen ÄL +3 och igår på BIM -6 tillkom extrem hunger, oftare kissnödig och extreeeeem trötthet. Tog ett test idag som inte visade något såklart (mest för att min kompis tyckte det). Jag hade inte förväntat mig att se något plus nu då jag har BIM på fredag 16/8. Men denna gången känner jag mig stensäker på att jag är gravid och att ett test bara kommer bekräfta typ.
Har barn sen tidigare o aldrig känt denna känslan.
Hoppar in i tråden. Här ska vi börja med bebisverkstad denna eller nästa månad. Har två barn sedan innan som är 3 och 1,5 år. Vi hade egentligen planerat att vänta några år till pga att jag ska börja läsa till hösten :)