FuckGoggleAskMe skrev 2025-01-15 22:55:53 följande:
God dag yxskaft som vanligt.
Jag vet inte vad hotet innebar och det är irrelevant vad jag tror. Du skrev något om någon som sa upp sig och jag undrade vad du menar. Jag försöker inte säga något jag inte säger. Vet inte vad du menar med slagträ.
Nej jag inväntar inte juridiska utredningen, jag önskar redan nu att han blir avstängd.
DU, du, du , du och åter DU, och inget om uppsåt eller hot.
Förstår det är jobbigt för dig att sakligt beskriva detta och vad de faktiska felen är.
För nu verkar som du har inget intresse alls och visar ett stort ointresse.
Anonym (Kafka) skrev 2025-01-15 23:31:31 följande:
Avstängning i vänta på en intern utredning. Standardåtgärd vid misstankar om hot eller sexuella trakasserier. Senare kan det även bli frågan om en polisanmälan.
Ja, och vi får invänta denna utredning för bena ut vad det är och om det förtjänar en polisanmälan eller inte.
För vi ska inte förekomma detta väl?
Är ganska trött på denna fråga där vi har de som är Palestinakramare och menar på att de aldrig kan göra fel och sen dito Israelkramare och sen försöker säga de aldrig kan göra fel.
Och när sanningen är att bägge är terrorister och bägge ska ha svår kritik till deras beteenden.
Och hota är fel, men när det förekoms den normala gången och försöka mena Palestinier är alltid hemska och de som står bakom dom, så blir det fel har jag lärt mig.
Rätt intressant och när man frågar efter vad hotet är och vad uppsåtet är, så vill de inte svara ens.
Det verkar som det inte spelar roll alls för vissa, och det är då man inser något inte riktigt stämmer med dom.
Och sen steg två, bryr mig inte ett skit om de får fängelse och om hoten är av den typen, utan då förtjänar dom detta.
Men inte ens bry sig om något annat än ett enda ord, det är då man vet något gått allvarligt snett.
Jag säger tiden får utvisa, så går vi på det istället.(Men vissa kommer vägra oavsett vilket det blir.)