klyban skrev 2023-05-11 06:52:52 följande:
Kanske du ska gå in på SIDA?
Hahaha, nu försöker du säga det är bara ens fel när två träter.
Ja, bombade och få sin mark stulen, ja, då ska man tydligen stå med mössan i handen och säga ja, tack mer bomber.
Varför ursäktar du Israel mördande och stjälande för?
Det jag säger det finns en orsak till att det inte tar slut, och Israel är DEFINITIVT en orsak att det aldrig tar slut.
Och det som gör det galet komiskt också, det är att jag på INGET sätt stödjer Palestinas våld.
Men det är inte heller svårt och förstå att de fortsätter och med tanke på de bombar oskyldiga och stjäl deras land.
Och problemet när det kommer såna som inbillar sig att det är bara Palestinas fel och Israel är ofelbara.
Och det var så hemskt att dessa pengar bland annat gick till mänskliga rättigheter, så vad är hemskt med mänskliga rättigheter menar du?
Eller att de får bättre tillgång till vatten, missunnar du detta Palestina invånarna??
Och var gång du efterfrågar nått, så SIDA har allt du behöver veta, så där har du källan.
Tycker detta blivit rätt komiskt faktiskt i hur agenda och narrativ inbillar sig att de kan kompartmentalisera bort deras egna fel.(Israels fel i detta fallet är det som vi ska låtsas bort att det inte existerar(undrar varför.)).
Den sakliga versionen berättar dåliga saker om Palestina också, men varför ska vi ha en sådan när en del inbillar sig att Israel är så bra och aldrig gör fel?
Hade man däremot adresserat det mer sakligt, så hade man stått här med två stycken som är oense och gör dåliga saker med varandra och allt Israel stjäl är en stor orsak till det inte slutar, en av flera.
Så har du nått sakligt att säga nu, eller ska vi återgå till hylla Israel för deras bomber och annektera och inse att det aldrig blir korrekt återgivet.
Men varför vatten till Palestinier eller mänskliga rättigheter är antisemitism av Såssar.
Ja, det vet vi är bara ren nonsens, och samma sekund jag såg TS skriva detta om dessa pengar, så insåg jag att det är en ovanligt enögt påstående.
Som också visade sig vara fel.
Undrar varför pengar för mänskliga rättigheter och ge vatten till Palestinier är så triggande att man kallar SIDA för antisemitister
DÅ har agenda och narrativ gått lite väl för långt när det sker.
Ditt inlägg har noll att göra med mitt inlägg som du citerar (vatten till Palestinier?) så kan inte bemöta ditt inlägg.