Anonym (Kliff91) skrev 2024-10-24 13:01:29 följande:
Om det är viktigt för dig att jollra om SD så tänker inte jag hindra dig eftersom du gör reklam för SD.
När representanter och partilojala från V vill att Nooshi ska avgå för att ha tagit ställning i mellanösterns konflikt då är inte ens jag skadeglad när en partiledare riskeras att ryka för att ha brukat sin yttrandefrihet i ett demokratiskt samhälle.
Inte ens Åkesson får samma behandling som Nooshi av sina kollegor och partilojala.
Jag ställer frågan igen, vill du ha ett kommunistiskt samhälle?
För om du råkar ha fel åsikter eller yttra dig på fel sätt så är mitt råd att fundera på hur Nooshi har det. Är man så upptagen med SD och inte märker vänsterpartiets förfall så är det SD som kommer gå segrande ur det här ju mer aktivisterna håller på.
Det är bedrövligt att Nooshi får så mycket hat när hon har försökt att visa att alla människor är lika mycket värda!
Om man ska prata om fascism, nazism och antisematism, ja, då är ju hundratals från SD det riktiga ämnet.
Och sicken bra reklam också, för det skulle inte jag vilja veta av
Vem är kommunist och på vilka sakliga grunder?
Undrar då V är inte kommunister och kommunism är svårt sällsynt även i Sverige idag.
Och riktigt komiskt blir det är precis ingen alls har pratat om att ha ett kommunistiskt samhälle, så din fråga är totalt irrelevant.
Och svaret är givet och nej, men något säger mig här dock, att alla som inte häller med dig är kommunister