Nope, jag har inget hat mot människor som är judar, enda jag inte gillar är religion, utan har andra hobbys som är roliga.
Även väljer du lägga orden i munnen på mig, och vad som sker då är det bara du som säger och inte jag.
Mycket intressant länk också, och om religionsfrihet.
Vad är argumentet menar du?
Att jag skulle vilja döda alla som är religiösa som hitler gjorde???(I hitlers fall vad det dock judar de rikta in sig på att försöka utrota.)
För om du inbillar dig det, så blev det inte rätt för dig, och nu pratar vi i termen INTE alls.
Varför väljaren väljer rösta på ett partis om har så många nazister och antisematister, de tär en bra fråga.
Och det är en bra fråga varför man röstar på ett parti som det sprutar ut nazister och antisematister från.
Och vad som skiljer väljaren är väl att dom inte ens fattar vad det faktiskt röstar på och nu om de är emot nazism och antisematism.
Inte heller gör det väljaren till en nazist eller antisematist att rösta på SD, dock intellektuellt förkastligt om man är emot fascism, nazism och antisematism.
Mycket fascinerande att du lägger orden i munnen på mig, och sen inbillar dig säga något.
Men ser framemot vad argumentet skulle vara.
Men jag gissar på att vi bara kommer få se mer lägga orden i munnen på mig, då du svårt ogillar att jag har andra hobbys är religion.
Och religion är hemska saker och pga det orsakar så mycket våld i världen.
Och rätt komiskt då de i religionen säger att de är så goda och fromma
Vill du försöka igen och denna gång utan lägga orden i munnen.(Men det är lugnt, förstår du är svårt irriterad på mig för min korrekta saklighet, och att du känner att ad hominem skulle ge dig något rätt, så vilket blir det, mer lägga orden i munnen på mig och att det är bara du som säger och inte?
För det vore rätt komiskt om det blev så.
Ahh, kom på en rolig sak och när jag berättar jag inte gillar någon religion eller sekt, så skulle det enbart göra mig till antisematist, hur kommer man fram till något så tokigt, eller hoppades du bara jag skulle svälja det med hull och hår och gå på det?