BF december 2019
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Solklart positivt!! :D
Hej! Efter många månader av försök så har vi äntligen lyckats bli gravida och jag fick positivt idag på stickan. Iofs första gången jag trstade mig. ?? Beräknad komma i dec ??
Tack de hoppas vi för oss alla :) känner mig lite vilsen just nu. Haha. Är det ert första? :)
Häng gärna med oss i vår hemliga grupp på Facebook (som inte syns när man söker) - skicka ett PM till Körsbärsdalen så får ni instruktioner hur ni hittar dit. <3
Hej! Efter många månader av försök så har vi äntligen lyckats bli gravida och jag fick positivt idag på stickan. Iofs första gången jag trstade mig. ?? Beräknad komma i dec ??
Åh vad spännande, jag hoppas du har rätt! Jag for iväg och köpte ett digitalt test för att testa med imorgon. Är så nervös! Men om jag är gravid så har jag bf ca 9/11. Men knappt några symtomer ännu. Men minns att det var precis så när jag väntade min dotter också.
Fick liiiite ljusrosa på pappret nyss, men med vår historia vet jag att de aldrig bådar gott! Nu väntar jag bara på att det kommer ut :(
Grattis alla nya plus!! <3 underbart!
Fick liiiite ljusrosa på pappret nyss, men med vår historia vet jag att de aldrig bådar gott! Nu väntar jag bara på att det kommer ut :(
Häng gärna med oss i vår hemliga grupp på Facebook (som inte syns när man söker) - skicka ett PM till Körsbärsdalen så får ni instruktioner hur ni hittar dit. <3