BF december 2019
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Stort Grattis till plusset!!
Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3
Välkomna :)
Jag rekommenderade inte någon att inte följa livsmedelsverkets rekommendationer. Jag skrev att fostret får näring via gulesäcken och inte via moderkakan. Men det vet ni väl skillnaden på?Gulesäcken bildas inte ur mammans kropp, utan bildas av fostrets egna celler. Det är ingen personlig åsikt, det är fakta.
Ja jag är gravid och har bf 6/12.
Puh, jag väntar ju "bara" mitt andra och första kommer ju då vara exakt 3 år om allt går vägen. Har dock redan drabbats av någon form av oro - Hur jobbigt kommer det bli, kommer vi fixa detta, vi har det ju så bra vi 3, kommer vi förstöra allt nu? Jag mådde inte så bra de första månaderna när dottern var nyfödd och det är mycket som kommer tillbaka. Jag vill inte må så igen, med en treåring dessutom. Vi vill ju haett barn till, men som med så mycket annat så vet man ju vad man har men inte vad man får :) säkert ganska vanligt med såna tankar.
Jag plussade idag!!!!!!!!! Så galet :) :) :) Det käns helt galet å läskigt, det va planerat men, men förväntade mig inte att de skulle gå så fort så att vi skulle få en december bebis. Detta är min 4:e och jag är 40???? Gick på 1:a försöket efter jag tog ut spiralen (om detta stannar kvar). Plusset va supersvagt i morse men så har det ju varit med de 3 andra barnen också när man testar tidigt. Är på äl+12 idag. Har bf 9/12????????
Grattis till oss alla????????????
Oj, alla ????? Va emojis.... verkar inte funka från telefonen :)
Åh så svårt! Jag är en sådan som gärna vill hålla det hemligt i början men vissa situationer är ju väldigt svåra att släta över. Vet du var konferensen är? Många anläggningar brukar lägga ut konferenspaket inkl. menu på hemsidan så kan du tjuvkika lite?
Annars skulle jag nog berätta det enbart för chefen och be om specialkost och dra någon vid lögn för de övriga eller inte säga någon förrän någon frågar. Men det beror ju på vilken relation du har till kollegorna på jobbet
Jag plussade idag!!!!!!!!! Så galet :) :) :) Det käns helt galet å läskigt, det va planerat men, men förväntade mig inte att de skulle gå så fort så att vi skulle få en december bebis. Detta är min 4:e och jag är 40???? Gick på 1:a försöket efter jag tog ut spiralen (om detta stannar kvar). Plusset va supersvagt i morse men så har det ju varit med de 3 andra barnen också när man testar tidigt. Är på äl+12 idag. Har bf 9/12????????
Grattis till oss alla????????????