Anonym (.) skrev 2019-02-26 10:22:56 följande:
Inte alls, mina inlägg är kristallklara.
Det är ställd utom allt tvivel att du inte klarar av att ha en kommunikation och en dialog.
Läs igenom tråden igen och igen tills du förstår.
Jag har redan svarat på det. I klarspråk.
Läs tråden igen och igen. Tills du förstår. Du är nämligen som en annan sa i tråden att när man har försökt föra en dialog ett flertal gånger så ger man upp. Det är alltså din förlust och inte min att du vägrar ta till dig av det som skrivs.
Läs tråden igen och igen tills du förstår varför man drar slutsatsen att du är urusel i sängen.
Lycka till - det lär du behöva.
Här är dina inlägg i tråden:
Vi har lite sex därför att vi kvinnor tröttnar på männen och hur usla de är i sängen.
Det är ytterst få män som vet hur de ska tillfredsställa en kvinna.
Svenska män är porrskadade, fokuserar helt på den egna njutningen och verkar tro att kvinnor får megaorgasmer av penetrationssex. Framförallt män hävdar att man är själv ansvarig för sin egen orgasm. Det är bara bullshit därför att mannens orgasm oftast är kvinnans ansvar, det är hon som har fittan som knullas så mannen får orgasm. Sen när mannen fått orgasm tack vare att kvinnan tagit sitt ansvar och legat med den usla älskaren så påstås det vara kvinnans eget ansvar att hon får orgasm.
Eftersom svenska kvinnor är mest jämställda i världen ställer vi inte längre upp på sex i samma omfattning.
Så vill du ha mer sex TS så se till att läsa på hur kvinnor i allmänhet vill ha det, hur de lättast får orgasm och sluta vara ett egocentriskt svin i sängen så kommer du att få ligga.
------
Du kan inte utgå från dig själv och göra dig till norm i en generell frågeställning.
Grattis till att du är så bra i sängen att dina KK blir förvånade men svaret på TS är alltså att kvinnor har tröttnat på egocentriska svin.
-------
Kärleksstrejk?
Typiskt män att tro att kärlek=sex. Behöver man säga mer?
Män måste bli mindre egocentrerade och lyssna i den där kommunikationen du förespråkar. Hade du gjort det hade du inte undrat varför kvinnor tröttnat på att ha sex...
-------
Precis.
Men chansen att de, männen, lyssnat och tagit in vad som sagts i dialogen är straxt över noll.
(Sen tvingas vi ha samma dialog igen, igen och igen utan att männen fattat eller tagit in ett enda ord. )
Män tror att sex, bra sex, är att mannen knullar i fittan och sprutar, sen är sexet slut. Att det är så det "ska" vara. Sen om kvinnan fått ut något av det eller inte spelar ingen roll.
-------
www.ottar.se/artiklar/hellre-d-den-n-att-slicka-fitta
--------
Åter igen gör du samma misstag och tror att dina erfarenheter är norm. Varken dina (eller mina) erfarenheter kan göras till norm.
Kan du besvara de senaste inläggen (där du får svar på dina frågor) på ett sakligt sätt?
---------
Din TS är generell som kräver generella svar. Mina erfarenheter hör inte hemma i den här tråden. Håll dig till ämnet eller starta en ny, egen tråd.
Jag frågar igen: kan du besvara de senaste inläggen sakligt?
----------
Tråkigt att du inte på något sett är seriös eller vill ha en seriös diskussion utan verkar bara vara ute efter sitta och runka i din egen tråd.
----------
Då kan man med all säkerhet påstå att du tillhör kategorin som inte kan tillfredsställa en kvinna. Annars skulle du inte ha behov att starta sådana här trådar.
---------
Det är inget hat alls utan ett konstaterande.
Skrämmande att män i Sverige 2019 fortfarande inte kan föra en vettig kommunikation kring sex, att de inte kan lyssna och ta till sig vad diskussionspartnern säger.
---------
Du förespråkar dialog och kommunikation.
Jag svarar att det är säkert bra men det krävs att man( och du) lyssnar och tar till sig av det som sägs.
Jag har besvarat den där kommentaren inte bara en gång utan flera.
Du varken lyssnade eller tog till dig av det jag sa.
Jag förolämpar verkligen inte utan alla kan göra samma slutsatser av hur du agerar och vad du säger i tråden.
---------
Sex handlar otroligt mycket om kultur. Att svenskar ligger på topp i porrsurfande kan vara en mycket starkt bidragande orsak till varför svenska män generellt är urusla i sängen och varför tex londonbor är bättre. Londonbor är helt enkelt inte lika porrskadade.
---------
Glasklara, verkligen.
Om jag var en elak människa hade jag sagt att du liknar en pastisch på svenska tokfeminister. Men jag är snäll och väljer att tacka dig för dina värdefulla synpunkter.