Bf november 2019
Har du någon som kan hjälpa dig? Det låter ju som att det skulle vara bra om du fick lite avlastning. <3
Ny i tråden...
Har bf 9/11 och plussade på CB digital 10 dagar efter ÄL (som var 16/2). Dagen innan tog jag ett superdupersvagt test med testlagret.
Ska på ultraljud på onsdag, vilket borde vara v 7+3. Är sinnessjukt nervös efter en brun flytning igår. Har inte kommit mer så jag vet ju egentligen att det inte behöver betyda något... men så funkar ju inte hjärnan! Hoppas på pickande hjärta och CRL>10mm...
Håll tummarna för mig!
Vad tråkigt att så många får ett dåligt bemötande av bm. Själv har jag inte ringt dit än. Tänkte vänta till efter nästa vul. Så jag kommer vara i ca v 10 när jag ringer. Är det för sent?
Jo jag vet, men eftersom jag haft både MF och ma så ville dem följa upp det på sjukhuset först med två vul så att det var en graviditet den gången. Och SEN skulle mödravården ta över... men det är kanske sent ändå? Kan ju alltid ringa dit och hör vad dem säger.
Ja jag kan ju ringa dem. Den första träffen har jag gjort två gånger innan så den kan jag nog slippa. Men bättre att vara säker
Ja men lite så... allt angående kost står ju att läsa på linsnedeösverkets hemsida. Aja jag ringer när jag får en stund över.
Idag är mensen 3 dagar försenad och testet är toknegativt....blir så irriterad på testen :(
Är det någon i denna tråd som har många barn sen tidigare och väntar tillökning?
Vi väntar nu på att föda vårt femte barn på 8 år.
Vore kul att ha någon i likande situation :)
Jag fick missfall i natt. Mitt fjärde. Önskar er alla andra lycka till.
Funderar på det där med fb-grupp. Är det helt borta? Tycker fb är mycket lättare att ha med att göra än familjeliv.
Jag ska vara i V8 nu, har kvar dem flesta symptom. Illamående, yrsel ömma och svullna bröst är trött osv. Men från att ha haft ganska mycket mensvärk är det nu helt borta. Är det någon mer som har det så? Eller ska jag bli orolig? Eller jag MER orolig?
Jag känner mig konstant irriterad och vill absolut inte bli rörd alls. Tycker bara det är jobbigt.
Min mage är också så svullen att mina arbetsbyxor knappt går att knäppa. Tyvärr finns det inget att göra mer än att stå ut... privat börjar det bli trångt också men jag kan liksom inte förmå mig att köpa mammabyxor för svullna tarmar i V8. Det känns liksom bara fel... får nog stå ut några veckor till. Iallafall fram till v 12 tänker jag.