Hur mycket pengar har ni lagt på att försöka få barn?
Sitter här med lite ångest över kostnaden att försöka få barn, har hittills lagt ner 50000 och har hittills ett barn men vet många som betalat mer. Hur mycket har ni lagt?
Sitter här med lite ångest över kostnaden att försöka få barn, har hittills lagt ner 50000 och har hittills ett barn men vet många som betalat mer. Hur mycket har ni lagt?
Varför ska folk utan barn bekosta andras barn? Eller ickerökare bekosta cancervård för rökare? För mig handlar det om solidaritet.
Varför ska folk utan barn bekosta andras barn? Eller ickerökare bekosta cancervård för rökare? För mig handlar det om solidaritet.
Jag och min fru, båda kvinnor, räknar just nu på hur mycket det kommer kosta oss, men vi vet inte ens riktigt vad vi ska räkna med.
Tack, ska kolla närmare på det.Även om det är 10? 15? 20?
Oavsett kostnad?
Men som redan påpekats får barnlösa hjälp via landstinget. Nej, man får inte obegränsat med försök, men man får hjälp.
Jag och min fru, båda kvinnor, räknar just nu på hur mycket det kommer kosta oss, men vi vet inte ens riktigt vad vi ska räkna med.
För att folk är beroende av andras barn i livet. När du blir gammal kanske någon annans barn ska ta hand om dig. Någons barn ska kanske köra bussen du åker i, någons barn ska ta betalt för maten du köper... osv.
Utan barn stannar landet.
Så därför måste även barnlösa bekosta andras barn.
Tack, ska kolla närmare på det.Även om det är 10? 15? 20?
Oavsett kostnad?